Σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, οι επερχόμενες γενιές αποκτούν εντελώς διαφορετικές αγοραστικές συμπεριφορές που είναι αποτέλεσμα και προέκταση του τρόπου ζωής τους.
Κυρίαρχο ρόλο παίζει η σχεδόν νομοτελειακή εξάρτησή τους από ένα συνεχώς αναπτυσσόμενο ψηφιακό κόσμο.
Ιστορικά, ομαδοποιώντας τις γενιές, οι Generation X (γεννημένοι από το 1965 έως το 1980), είναι αυτή τη στιγμή οι κύριοι αγοραστές των προϊόντων μας, των κουφωμάτων αλουμινίου.
Όμως η μεγάλη αλλαγή θα συμβεί με την επερχόμενη γενιά των Millennials, (γεννημένοι από το 1981 έως το 1996) που τα επόμενα χρόνια θα είναι οι κύρια αγοραστική ομάδα αφού θα έχουν δημιουργήσει οικογένεια και ως εκ τούτου θα έχουν στεγαστικές ανάγκες, αλλά παράλληλα θα έχουν και επαρκή εισοδήματα.
Αυτή η γενιά και σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό η επόμενη, η Generation Ζ, θα επιλέγει και θα αγοράζει με εντελώς διαφορετικά κριτήρια και διαδικασίες από ότι οι προηγούμενες γενιές.
Καθοριστικός παράγοντας θα είναι η δυνατότητα να βιώνουν μια συνολική αγοραστική εμπειρία, μέσα από ηλεκτρονικά κανάλια και εφαρμογές, βελτιστοποιημένες για συσκευές smart phone που πλέον θα καταστούν το απόλυτο μέσο επικοινωνίας, ενημέρωσης και αγορών.
Οι νέες γενιές ενδιαφέρονται να μάθουν και να κατανοήσουν τα πλεονεκτήματα του κάθε προϊόντος, να ακούσουν τη γνώμη των άλλων χρηστών, να αξιολογήσουν τις εταιρίες όχι μόνο για τα προϊόντα τους αλλά και για τις πρακτικές βιώσιμης ανάπτυξης που εφαρμόζουν και όλα αυτά διαδραστικά, μέσα από εφαρμογές social sharing.
Οι εξελίξεις τα επόμενα χρόνια θα είναι ταχύτατες, η μετάβαση από τα παραδοσιακά κανάλια επικοινωνίας και εμπορίας στην ψηφιακή εμπειρία αγορών, ήρθε για να μείνει και να κυριαρχήσει
Οι κατασκευαστές οφείλουν να παρακολουθούν τις ταχύτατες εξελίξεις, να ζητούν τη βοήθεια ειδικών εφ’ όσον χρειάζεται ώστε να ακολουθήσουν τις εξελίξεις που θα σημειωθούν, με ή χωρίς αυτούς, για να παραμείνουν ανταγωνιστικοί.
Δείτε την παρουσίαση παρακάτω: