fbpx

Το καινοτόμο project Hotel Megatrends

Hotel Megatrends
Print Friendly, PDF & Email

Το Hοtel Megatrends αποτελεί ένα καινοτόμο project και θα παρουσιαστεί κατά τη διάρκεια της έκθεση Xenia, από τις 24 έως 26 Νοεμβρίου στο Metropolitan Expo, ενώ υπογράφεται σε επίπεδο αρχιτεκτονικού σχεδιασμού από τη Makridis Associates.


Πρόκειται για μια πλήρως δομημένη εγκατάσταση άνω των 380 τ.μ., που θα αναπτυχθεί στο Hall 1 του μεγαλύτερου εκθεσιακού κέντρου της χώρας, όπου θα παρουσιαστούν οι τελευταίες τάσεις τεχνολογίας, εσωτερικής διακόσμησης, αρχιτεκτονικής, δόμησης, design και αειφορίας.

Ζητούμενα που αφορούν ή θα πρέπει να αφορούν σήμερα κάθε ξενοδόχο, ιδιοκτήτη τουριστικού καταλύματος, αρχιτέκτονα, διακοσμητή, designer, πολιτικό μηχανικό ή τεχνική εταιρία.

Θα αναπτυχθεί σε τέσσερις βασικούς άξονες και έχει σαν στόχο να δημιουργήσει ένα σημείο καινοτομιών, εκπαίδευσης και έμπνευσης για τους επισκέπτες της έκθεσης.

Οι τέσσερις αυτοί άξονες είναι οι εξής:

TECH: Νέες πρακτικές και καινοτομίες στον χώρο της τεχνολογίας σε σχέση με τη διαχείριση και λειτουργία των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.

Η τεχνολογία μετατρέπεται σε άτυπο πρωταγωνιστή.

Άτυπο επειδή δεν ανταγωνίζεται τον σκοπό της ύπαρξης της, που είναι η εξυπηρέτηση του ανθρώπου, και πρωταγωνιστή επειδή τροφοδοτεί αρμονικά και απλά τις δραστηριότητες μέσα στο ξενοδοχείο του μέλλοντος μετατρέποντας έτσι την φιλοξενία σε μοναδική εμπειρία.

DESIGN: Oι κυρίαρχες τάσεις στην διακόσμηση εσωτερικών και εξωτερικών χώρων αλλά και υλοποιημένες προτάσεις σχεδίων Ελλήνων βιομηχανικών σχεδιαστών.

GREEN: Χρήση και παρουσίαση «πράσινων» υλικών, προϊόντων και πρακτικών αλλά και συστημάτων διαχείρισης φυσικών πόρων (νερό/ήλιος/αέρας), τεχνολογικές λύσεις που οδηγούν στην εξοικονόμηση πόρων.

LOCAL: Σύνδεση με την τοπική κοινότητα (δημιουργία χώρων ελκυστικών για locals, σύνδεση με την τοπική κοινότητα μέσω των social media και ειδικών app, χρήση προϊόντων που παράγονται από εταιρίες της περιοχής).

O σχεδιασμός της πραγματικής εγκατάστασης βασίζεται στην αλληλεπίδραση των παραπάνω τεσσάρων αξόνων (Tech, Design, Green και Local) κάνοντας μία προσπάθεια να δημιουργήσει μία νέα εμπειρία, πειραματική, ιδιαίτερα κοινωνική, φιλική και δημιουργική.

Στόχος του project είναι ο αναστοχασμός και η παραγωγή ιδεών που μπορούν να αναθεωρήσουν τα δεδομένα ενός συμβατικού χώρου φιλοξενίας καθώς και το πως το design πλέον επηρεάζει ριζικά τη λειτουργία και τον τρόπο με τον οποίο ανταποκρίνεται το ξενοδοχείο στους επισκέπτες και στην τοπική κοινωνία.

Ο συνολικός σχεδιασμός πρέπει να δίνει τη δυνατότητα στον χώρο φιλοξενίας να πειραματίζεται και να αναπτύσσεται μαζί με την τοπική κοινωνία ενώ παράλληλα να ανταποκρίνεται στις επιθυμίες και προσδοκίες του σύγχρονου ταξιδιώτη.

Πλέον τα σημαντικά στοιχεία που ψάχνει ο επισκέπτης είναι φίλοι, ευεξία, καλή ποιότητα φαγητού, υψηλή αισθητική αλλά και σύγχρονη τεχνολογία.

Ο ίδιος εκτιμάει την οικειότητα, την κοινωνική υπευθυνότητα, την ευελιξία, την αξία και τα ιδιαίτερα στοιχεία του τόπου που επισκέπτεται.

Στο συνεχόμενα μεταβαλλόμενο αλλά και έντονο περιβάλλον που ζούμε, οι εμπειρίες ζωής που αλλάζουν την ψυχοσωματική κατάσταση του ανθρώπου είναι το ζητούμενο για τη βιωσιμότητα του τουριστικού προϊόντος.

Η Ελλάδα με το μοναδικό γεωγραφικό ανάγλυφο και τις αστείρευτες πηγές πρώτων υλών μπορεί να διαδραματίσει τον ρόλο ενός «Transformative Retreat», σύμφωνα με την τάση δηλαδή που εξελίσσεται συνεχώς σε παγκόσμιο επίπεδο και λέει ότι οι ταξιδιώτες ανεξαρτήτως οικονομικής επιφάνειας επιθυμούν να ζουν εμπειρίες μέσω των οποίων θα δουν αλλαγή στη στάση ζωής τους και φυσικά στην ψυχική και σωματική τους κατάσταση.

Έτσι μέσα από τον πολιτισμό, την επαφή με τη φύση (βουνό & θάλασσα), την γαστρονομία (τοπικές πρώτες ύλες) και τη σωστή χρήση της τεχνολογίας ο κάθε επισκέπτης έχει τη δυνατότητα να μεταλλάξει ψυχοσωματικά τον εαυτό του.

Το project Hotel Megatrends 2018 θα παρουσιάσει τις νέες τάσεις και το δρόμο που πρέπει να ακολουθήσουν τα ξενοδοχεία, λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη τους παραπάνω παράγοντες.

Μέσα από τον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό του και τις συνέργειες που αναπτύσσει θα παρουσιάσει σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους -“City Hotel Room”, “City Hote Lounge”, Co-Working area”, “Escape Resort Spa”, “Escape Resort Room” – το πώς τα «θέλω» του σύγχρονου ταξιδιώτη επηρεάζουν τους σύγχρονους χώρους φιλοξενίας.

Η ζωντανή εμπειρία θα περιλαμβάνει ξεναγήσεις, ενώ θα ενδυναμωθεί με εξειδικευμένες ομιλίες σημαντικών προσωπικοτήτων της τουριστικής βιομηχανίας σε ειδικά σχεδιασμένο χώρο, προτάσσοντας με ποιοτικό τρόπο απόψεις οι οποίες μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά το μέλλον και τον ανασχεδιασμό του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.

Πηγή: glow.gr

Απάντηση