Ο Γιάννης Χρυσάφης παραχώρησε συνέντευξη στο περιοδικό μας το Profil Energy και το portal www.profilnet.gr για την ETEM την πρώτη ελληνική εταιρεία στην παραγωγή συστημάτων αλουμινίου, η οποία 52 χρόνια μετά συνεχίζει να πρωτοπορεί, την νέα εταιρική της ταυτότητα που είναι πλέον γεγονός, την εξωστρέφεια και την επικοινωνία και τη σειρά δράσεων στα πλαίσια της νέας στρατηγικής της.
Ποια ήταν η έμπνευση και τι οδήγησε την εταιρεία σε αυτό τον σχεδιασμό;
REBRANDING ETEM
Με την παρουσίαση της νέας εταιρικής ταυτότητας και του ανανεωμένου λογότυπου, η ΕΤΕΜ εισέρχεται δυναμικά στην αγορά μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της συγχώνευσης, συμπεριλαμβάνοντας το σύμβολο C του Ομίλου, υπογραμμίζοντας τον μετασχηματισμό που προκύπτει από τη συνένωση των δύο εταιρειών, καθώς και την αναβαθμισμένη εικόνα της εταιρείας στην αγορά.
Η επιλογή του σημείου δεν έγινε τυχαία, καθώς αντιπροσωπεύει τη μετάβαση προς τη «επόμενη σελίδα» θέτοντας το σύμβολο στην κάτω δεξιά γωνία του λογοτύπου και, κατ’ επέκταση, δίνοντας αφετηρία στο ταξίδι προς την νέα εποχή. Η χρωματική παλέτα της εταιρείας που διατηρούσε για χρόνια, ως βασικό χρώμα, το μπλε, ανανεώνεται με την εισαγωγή δυναμικών σκούρων και θαλασσί αποχρώσεων.
Το τελευταίο διάστημα διαπιστώνουμε μια έντονη εξωστρέφεια της ΕΤΕΜ, με δυναμική επικοινωνία σε όλα τα μέσα. Ποιες είναι οι δράσεις, και ποιος ο στόχος;
ΝΕΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ
Μετά από δέκα χρόνια απουσίας, η ΕΤΕΜ επιστρέφει στον τηλεοπτικό «αέρα» με μια νέα καμπάνια, η οποία φέρει την υπογραφή της ThinkPlus. H νέα καμπάνια ξεκίνησε με τηλεοπτικό σποτ και συνεχίζεται με πανελλαδική ραδιοφωνική κάλυψη και επιπλέον Above the line ενέργειες που ενισχύουν τη νέα εικόνα και γνωστοποιούν τα σχέδια της εταιρείας για μια δυναμική πορεία στο μέλλον.
ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Μέσω στοχευμένων δράσεων δικτύωσης και εξωστρέφειας, η ΕΤΕΜ διατηρεί σταθερή παρουσία σε διεθνείς και εγχώριες εκθέσεις, ενώ υποστηρίζει διαχρονικά όλους τους επαγγελματίες του κλάδου που στοχεύουν στην ενημέρωση και την εξέλιξη του χώρου.
Για τη χρονιά που διανύουμε, η ΕΤΕΜ έχει ήδη λάβει μέρος στη μεγαλύτερη Διεθνή έκθεση BAU 23 που διοργανώνεται στο Μόναχο της Γερμανίας, ενώ επίκειται η συμμετοχή της στην έκθεση XENIA τον Νοέμβριο με ένα περίπτερο που επιφυλάσσει πολλές εκπλήξεις, καθώς και στο The Architect Show, τον Δεκέμβριο του τρέχοντος έτους.
Πέραν των παραπάνω, η ΕΤΕΜ αναβαθμίζει σταδιακά τα καταστήματα του Εμπορικού της Δικτύου υποστηρίζοντας έμπρακτα τους κατασκευαστές της, στοχεύοντας στην ευθυγράμμιση τους με το νέο μοντέλο ανάπτυξης που ακολουθεί η εταιρεία, αλλά και την ανανεωμένη μοντέρνα εικόνα που προωθείται.
Παράλληλα, δύο νέοι εκθεσιακοί χώροι εγκαινιάζονται στη Σόφια και στη Φιλιππούπολη της Βουλγαρίας εντός του 2023, περνώντας ένα ηχηρό μήνυμα ενίσχυσης της αναβάθμισης της εξυπηρέτησης πελατών εντός κι εκτός των συνόρων.
Επιπρόσθετα, η εταιρεία συνεχίζει να εντείνει τις δράσεις στήριξης της τοπικής κοινωνίας μέσω χορηγιών, ενώ ενισχύει τις στρατηγικές τις συνεργασίες με αθλητικά σωματεία και τριαθλητικά events, όχι μόνο για το αγωνιστικό κομμάτι αλλά και για τις συγκινήσεις που προσφέρουν, στις μαγευτικές τοποθεσίες που φιλοξενούνται.
ETEM WINDOWS OF HOPE
Σε μια περίοδο όπου η χώρα μας βιώνει συνεχείς προκλήσεις, αισθανόμαστε την ανάγκη να στηρίξουμε έμπρακτα Εθελοντικές Ομάδες και Οργανισμούς που αφιερώνουν χρόνο και βοηθούν τους συνανθρώπους μας σε αυτές τις δύσκολες στιγμές. Με αφορμή αυτό, ξεκινήσαμε μια σειρά δράσεων, με στόχο να συγκεντρώσουμε όσο το δυνατόν μεγαλύτερα αποθέματα ελπίδας που θα μεταφραστούν σε χορηγίες.
Η αρχή το #etemwindowsofhope, οπού κάθε χρήστης μπορεί να δωρίσει 5€ στην Ελληνική Ομάδα Διάσωσης, ανεβάζοντας μια φωτογραφία της επιλογής του στα προσωπικά του social media.