fbpx

SMA: Μία σημαντική διάκριση στην έκθεση Intersolar Europe 2014!

Print Friendly, PDF & Email

Η SMA διακρίθηκε στην έκθεση Intersolar Europe 2014 στο Μόναχο κατακτώντας το Intersolar Award στην κατηγορία «Φωτοβολταϊκά Συστήματα» για το SMA Fuel Save Controller.

Ως κεντρικό στοιχείο της εφαρμογής SMA Fuel Save Solution, το SMA Fuel Save Controller επιτρέπει για πρώτη φορά την ενσωμάτωση της φωτοβολταϊκής τεχνολογίας σε υβριδικά συστήματα με φωτοβολταϊκά και γεννήτριες ντίζελ, εξασφαλίζοντας τη σταθερή λειτουργία τους και μειώνοντας παράλληλα το κόστος λειτουργίας και συντήρησης, ακόμα και σε δυσμενείς καιρικές συνθήκες.

Η SMA λαμβάνει το Intersolar AWARD για τέταρτη φορά. «Σε περιοχές με ασταθές δίκτυο, η ανταγωνιστικότητα πολλών βιομηχανικών επιχειρήσεων εξαρτάται κυρίως από έναν αξιόπιστο και οικονομικό ενεργειακό εφοδιασμό. Το SMA Fuel Save Solution επιτρέπει για πρώτη φορά τη χρήση υψηλών ποσοστών ηλιακής ενέργειας έως και 60% της εγκατεστημένης ισχύος γεννήτριας, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα τη σταθερή λειτουργία του δικτύου», δηλώνει ο Volker Wachenfeld, Senior Vice President Hybrid & Storage στην SMA.

Περιοχές με μεγάλη ηλιοφάνεια, όπως είναι η Μέση Ανατολή και οι χώρες της Νότιας Αφρικής, που αντιπροσωπεύουν το ένα τρίτο των ετήσιων πωλήσεων τουρμπινών αερίου και ντίζελ, αποτελούν κυρίως μια πολλά υποσχόμενη αγορά για υβριδικά συστήματα παραγωγής ενέργειας.

Πρόκληση:

Εξασφάλιση σταθερότητας δικτύου Έως και σήμερα, χάρη στο χαμηλό κόστος επένδυσης, οι γεννήτριες ντίζελ αποτελούν παγκόσμιο πρότυπο ηλεκτροδότησης για απομακρυσμένες περιοχές ή για περιοχές με ασταθές δίκτυο. Λόγω της σημαντικής αύξησης του κόστους των καυσίμων τα τελευταία χρόνια, το κόστος παραγωγής ρεύματος από ντιζελογεννήτριες έχει αυξηθεί αντίστοιχα.

Λαμβάνοντας υπόψη το μειούμενο κόστος επένδυσης σε φωτοβολταϊκά συστήματα, η υψηλή διείδυση ηλιακού ρεύματος εξασφαλίζει μείωση του συνολικού κόστους. «Ο χρόνος απόσβεσης μίας επένδυσης σε ένα υβριδικό σύστημα με φωτοβολταϊκά και γεννήτριες ντίζελ είναι πολύ μικρός, καθώς κυμαίνεται από τρία έως πέντε χρόνια.

Επιπλέον, μία μελλοντική επέκταση του συστήματος είναι δυνατή οποιαδήποτε στιγμή χωρίς κανένα πρόβλημα», δηλώνει ο κ. Wachenfeld. Το κόστος για τη λειτουργία και τη συντήρηση τέτοιων μεγάλων υβριδικών συστημάτων θα μπορούσε να μειωθεί σημαντικά, εξοικονομώντας έτσι, ανάλογα με την εγκατάσταση, έως και 450.000 λίτρα καυσίμου ετησίως για κάθε Megawatt φωτοβολταϊκής ενέργειας.

Η βασική τεχνολογική πρόκληση έγκειται στην ενσωμάτωση όσο το δυνατόν υψηλότερης διείσδυσης ηλιακής ενέργειας μέσω της σταθερής χρήσης της έξυπνης τεχνολογίας ελέγχου σε δίκτυα. Για τις εφαρμογές αυτές σχεδιάστηκε το SMA Fuel Save Solution.

Βασικό στοιχείο αυτής της λύσης συστήματος αποτελεί, εκτός από τους φωτοβολταϊκούς μετατροπείς, το SMA Fuel Save Controller, που αναλαμβάνει τον έλεγχο της τροφοδοσίας ηλιακής ενέργειας στη διεπαφή μεταξύ της γεννήτριας ντίζελ, του φωτοβολταϊκού πλαισίου και του φορτίου.

Το SMA Fuel Save Controller καταγράφει την ενέργεια στο αυτόνομο δίκτυο και βάσει αυτής υπολογίζει τη μέγιστη επιτρεπόμενη φωτοβολταϊκή ισχύ. Το Fuel Save Controller εξασφαλίζει τη μόνιμη σταθερότητα του συστήματος μέσω του απρόσκοπτου ελέγχου των ντιζελοκινητήρων.

Απάντηση

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.