- Ένα από τα σπουδαιότερα γεγονότα της Ευρώπης για τη δόμηση, την κατασκευή και την αρχιτεκτονική, η MADE expo είναι ο κατάλληλος χώρος για να συναντήσει κανείς τους πιο σημαντικούς Ιταλούς και διεθνείς παίκτες της κατασκευαστικής βιομηχανίας και να έρθει σε επαφή με ξένους επισκέπτες.
Η διάταξη της MADE expo 2019 (13 εως 16 Μαρτίου, εκθεσιακό κέντρο Rho Fiera Milano) περιλαμβάνει 4 εξειδικευμένες κι όμως απρόσκοπτα ενσωματωμένες εκθέσεις κάτω από την ίδια στέγη: «Construction Materials», «Building Envelope Windows», «Interior Finishes» και «Software, Technologies and Services».
Αυτά και πολλά άλλα περιμένουμε να δούμε στη MADE expo 2019 και ο Giovanni Grassi, μας μίλησε για αυτό το πολυαναμενόμενο, καινοτόμο, ζωντανό γεγονός, αυξάνοντας ακόμα περισσότερο το ενδιαφέρον.
Για τη MADE expo 2017, επιδιώξατε τη δημιουργία μιας νέας ταυτότητας της έκθεσης καθώς και τη γενική αλλαγή οπτικής ταυτότητας. Ποιος ήταν ο αντίκτυπος των εν λόγω αλλαγών; Εκπληρώθηκαν οι στόχοι που τέθηκαν; Θεωρείτε πως επηρέασαν θετικά την οργάνωση της MADE expo 2019;
Κατά τη διάρκεια των τελευταίων εκθέσεων συνειδητοποιήσαμε ότι υπάρχει ανάγκη ανανέωσης της οπτικής μας ταυτότητας με το να δημιουργήσουμε ένα νέο εμπορικό σήμα/λογότυπο, για να την καταστήσουμε πιο αναγνωρίσιμη και να επικοινωνήσουμε τη σταθερότητα της κατασκευαστικής βιομηχανίας και τις διασυνδέσεις που είναι τυπικές αξίες μιας έκθεσης.
Τώρα βρισκόμαστε στη δεύτερη φάση: το νέο εμπορικό σήμα/λογότυπο έχει καθιερωθεί και πρόκειται να προωθήσουμε την εμπορική έκθεση με ένα νέο ισχυρό οπτικό μήνυμα ως μια στιγμή που δεν πρέπει να χάσετε. Θέλουμε οι άνθρωποι να δουν πρώτα το μήνυμά μας και στη συνέχεια να εμβαθύνουν στο περιεχόμενο.
Στη MADE expo 2017 σημειώθηκε σημαντική αύξηση των συμμετοχών από τα Βαλκάνια. Τι ήταν αυτό που την κατέστησε τόσο ελκυστική για τις εταιρείες της συγκεκριμένης περιοχής; Πιστεύετε ότι θα υπάρξει περαιτέρω αύξηση συμμετοχών;
Οι χώρες γύρω από την Ιταλία μας βλέπουν, το Μιλάνο ειδικότερα, ως πραγματικό ευρωπαϊκό προορισμό, το κέντρο για τον καινοτόμο σχεδιασμό και την υψηλή ποιότητα.
Αυτή η προσέγγιση ενισχύεται χρόνο με το χρόνο, μετά την Έκθεση του Μιλάνου.
Ταυτόχρονα, η πόλη και οι εκθεσιακοί χώροι έχουν πολύ καλή σύνδεση, είναι γεμάτοι νέες αρχιτεκτονικές, όλο και πιο ζωντανοί.
Οι επαγγελματίες έρχονται για να αναζητήσουν προϊόντα και λύσεις για την αρχιτεκτονική και την κατασκευή, να εμπνευστούν και να λάβουν πληροφορίες, όχι μόνο για τα «υλικά» αλλά και για καινοτόμες ιδέες που μπορούν να κάνουν τη διαφορά και να εμπνεύσουν κάθε αρχιτέκτονα και σχεδιαστή εσωτερικού χώρου.
Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες εκδηλώσεις, από αυτές που έχουν ανακοινωθεί για το 2019, είναι το «Elle Decor Design Box» από την Elle Décor. Μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια γι’ αυτή την εγκατάσταση;
Συνεργαστήκαμε με το Elle Décor Italy που είναι ένα κορυφαίο περιοδικό, αλλά είναι επίσης διοργανωτές εκδηλώσεων υψηλού επιπέδου και μια πλατφόρμα μέσων επικοινωνίας, προκειμένου να φέρει στην έκθεση το όραμά του με το «Elle Decor Design Box», πουεστιάζεισε φινιρίσματα, διαχωριστικά πετάσματα και επιφάνειες.
Την επιμέλεια της έκθεσης έχει αναλάβει το αρχιτεκτονικό γραφείο Calvi & Brambilla, νικητές του βραβείου Salone del Mobile του 2017 για Εγκαταστάσεις Περιπτέρων.
Πρόκειται για μια ιδιαίτερα κομψή εγκατάσταση και είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που δουλεύουμε μαζί τους, στο Salone of Finishing και Surfaces, πιστεύοντας ότι κάναμε μια σωστή επένδυση για τη MADE expo σε αυτόν τον συγκεκριμένο τομέα ώστε να προσελκύσει σχεδιαστές εσωτερικών χώρων και αρχιτέκτονες.
Το έργο είναι αρκετά ογκώδες, τόσο που ξεχωρίζει από όλα τα άλλα ως προς το ύψος, το μέγεθος και την προσωπικότητα.
Είναι ένα «φανάρι» που οριοθετείται από διαφανείς επιφάνειες και αδιαφανή πάνελ τα οποία προσελκύουν το ενδιαφέρον και ξυπνούν την περιέργεια χωρίς να αποκαλύπτουν το πολύτιμο περιεχόμενο.
Μόλις μπουν στο εσωτερικό, οι επισκέπτες βρίσκονται σε έναν κόσμο εκπλήξεων, μια έκφραση όλων των δυνατοτήτων που μπορούν να προσφέρουν τα υλικά και τα τελειώματα.
Στο κέντρο, ένας κυκλικός λαβύρινθος θα αναδείξει πολυάριθμα σχέδια και λύσεις επίχρισης, ενώ γύρω του 8 τυπικά δωμάτια θα παρουσιάσουν 8 διαφορετικούς τρόπους απόλαυσης υλικών σε οικιακό περιβάλλον.
Στο παρακείμενο περίπτερο, που συνδέεται με το φανάρι με ένα χαλί το οποίο δίνει έμφαση στη συνέχεια μεταξύ των δύο εκθεσιακών χώρων, ένα «σαλόνι πληροφοριών» θα προσφέρει στιγμές χαλάρωσης και σε βάθος ανάλυση.
Η έκθεση φαίνεται να προσελκύει μεγάλο ακροατήριο από το χώρο της αρχιτεκτονικής και ο διαγωνισμός «Archmarathon Selections» έχει μεγάλη επιτυχία. Πώς καταφέρατε να δημιουργήσετε τόσο μεγάλο αρχιτεκτονικό ενδιαφέρον;
Σύμφωνα με τα στοιχεία μας, περίπου 20.000 αρχιτέκτονες παρακολουθούν τη MADE expo για να εμπνευστούν, να έρθουν σε επαφή με λύσεις και υλικά.
Αξίζει να σημειωθεί ότι μεγάλος μέρος αυτών των αρχιτεκτόνων «τρέχουν» σημαντικά projects όχι μόνο στην Ιταλία αλλά και σε διεθνές επίπεδο.
Οι αρχιτεκτονικοί διαγωνισμοί όπως το «Archmarathon Selections» και εκδηλώσεις όπως το «Elle Decor Design Box» είναι ακριβώς αυτό που ψάχνουν, μαζί με κάποια πιο πρακτική εξάσκηση σε τέτοια δομικά θέματα όπως το BIM ή ζητήματα βιωσιμότητας που εξετάζονται στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Build Smart».
Με ποιο τρόπο θα λέγατε ότι διαφοροποιείται η MADE expo από τις υπόλοιπες εκθέσεις κατασκευαστικού περιεχομένου; Πώς έχει διαμορφωθεί το συγκριτικό της πλεονέκτημα στην μετά την κρίση εποχή;
Προσφέρουμε κάτι περισσότερο από απλά περίπτερα.
Προσπαθούμε να προσφέρουμε μια σαφή και εύληπτη παρουσίαση έκθεσης τόσο για τον εκθέτη όσο και για τον επισκέπτη, γεγονός που καθιστά την εμπειρία περισσότερο αποτελεσματική και χρήσιμη, φτιάχνουμε ένα σημαντικό πρόγραμμα υποστήριξης, όπου προσπαθούμε να καλύψουμε τις συγκεκριμένες ανάγκες κάθε κοινού για έμπνευση, εκπαίδευση και μια εμπειρία επίσκεψης χωρίς άγχος.
Όμως, καθώς οι βιομηχανίες αρχιτεκτονικής και κατασκευών ενσωματώνονται η μια στην άλλη ολοένα και περισσότερο, προσπαθούμε επίσης να προωθήσουμε μια διεπιστημονική προσέγγιση.
Επενδύουμε πολύ σε ψηφιακά εργαλεία για την προβολή προϊόντων και λύσεων πριν από την εμπορική έκθεση, ώστε ο επισκέπτης να μπορεί να προετοιμαστεί για την επίσκεψη.
Οι άνθρωποι πρέπει να φεύγουν από την εμπορική έκθεση με νέες ιδέες προϊόντων και λύσεων για τη δουλειά τους, νέες επαφές και επιχειρηματικές ευκαιρίες, αλλά και νέες γνώσεις.
Περισσότερο από το 90% των επαγγελματιών επισκεπτών δηλώνουν ότι θα επιστρέψουν.
Αυτό είναι σημαντικό.
Τι περιμένουμε να δούμε στη MADE expo 2019;
Όπως και το 2017, με ένα πρόγραμμα υψηλής ποιότητας σε εκδηλώσεις, συνέδρια, εργαστήρια και εκθέσεις, η MADE expo είναι μια εμπειρία που δεν πρέπει να χάσετε και ένα μέρος για να συναντήσετε επιχειρήσεις, να δείτε τις καινοτομίες, τα προϊόντα και τις λύσεις τους.
Ένα μέρος για να εκπαιδευτείτε, να ανακαλύψετε και επίσης να συναντήσετε ανθρώπους.
Τα κύρια γεγονότα του 2019 με μια ματιά είναι τα εξής: οι εκδηλώσεις του «BUILD SMART! Άνεση, Ασφάλεια, Βιωσιμότητα, Καινοτομία», που βρίσκονται στην καρδιά της MADE expo η οποία ασχολείται με τα θεμελιώδη ζητήματα του κατασκευαστικού κόσμου, με επαγγελματικό, συναρπαστικό και διαδραστικό τρόπο και προσφέρει στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να προβάλλουν τις καλύτερες νέες τους προτάσεις προς τους επισκέπτες.
Το «Building Envelope and Windows Forum», μια όλο και πιο τεχνική και επαγγελματική εστίαση στην εξέλιξη ενός από τους βασικούς τομείς της MADE expo, που φέτος θα καταδείξει με πρακτικούς τρόπους την καλύτερη τεχνολογία για άνεση, ασφάλεια και απόδοση.
Ο επαναστατικός διεθνής διαγωνισμός αρχιτεκτονικής «Archmarathon Selections», στον οποίο θα παρουσιάσουν τα έργα τους περίπου 30 αρχιτεκτονικά γραφεία, κυρίως από το εξωτερικό.
Και, φυσικά, το «Elle Decor Design Box», για το οποίο μιλήσαμε προηγουμένως.
Ποια είναι τα σχέδια σας όσον αφορά τους τρόπους προώθησης σε διεθνές επίπεδο; Επηρεάζουν την επιλογή εργαλείων προώθησης οι αυξημένες αναφορές για τη διοργάνωση στα social media, που καταγράφηκαν κατά τη διάρκεια της MADE expo του 2017;
Κινούμενοι στο διευρυμένο τομέα της βιομηχανίας σχεδιασμού, κατασκευών και οικιακής χρήσης και σε μία από τις 4 εμπορικές εκθέσεις που επιλέγει η ICE (Italian Trade Agency) για διεθνή υποστήριξη, η κύρια μέριμνά μας είναι η μιντιακή προώθηση σε Ευρώπη, Ανατολική Ευρώπη, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και τη Μέση Ανατολή, τη Βόρεια Αφρική, με επιπλέον περιοδεύουσες εκθέσεις σε επιλεγμένες χώρες.
Αν κάποιος ενδιαφερόμενος επιθυμεί να μάθει περισσότερα για το marketing plan support program της Made Expo 2017 μπορεί να ενημερωθεί από σχετικό ειδικό έντυπο, εδώ.
Τι έχει να προσφέρει η ΜΑDE expo 2019 σε μια ελληνική εταιρεία; Ποια είναι τα πλεονεκτήματα που θα μπορούσαν να φέρουν ακόμα περισσότερες ελληνικές συμμετοχές;
Αυτό που έχουμε να προσφέρουμε στις διεθνείς εταιρείες που αναζητούν μια αγορά, είναι μια «σκηνή» υψηλής ποιότητας για τα προϊόντα και τις λύσεις τους και ένα πολύτιμο κοινό. Η MADE δεν είναι μια τεράστια έκθεση όπου όλα τα προϊόντα βρίσκονται ανακατεμένα.
Είναι ένα μέρος όπου οι επαγγελματίες αναζητούν προϊόντα, λύσεις και καινοτομίες για να ενσωματώσουν στα έργα τους ή τις εμπορικές τους δραστηριότητες.
Σκεφτείτε ότι μόνο στο Μιλάνο σχεδιάζονται 6 εκατομμύρια τ.μ. νέων κτιρίων στα επόμενα 15 χρόνια.
Για παράδειγμα, η Ιταλία είναι μια κορυφαία αναπτυσσόμενη χώρα στον τομέα του τουρισμού, και η ανακαίνιση ξενοδοχείων είναι μια κυρίαρχη τάση, ειδικά για τα ξενοδοχεία 3-4 αστέρων.
Αυτοί είναι μόνο δύο από τους λόγους για τους οποίους θα έπρεπε να βρίσκεται κανείς στο κατάλληλο σημείο την κατάλληλη στιγμή.
Fish communications (Επίσημος αντιπρόσωπος MADE EXPO στην Ελλάδα)
Σε περίπτωση ενδιαφέροντος συμμετοχής στην έκθεση MADE EXPO 2019, επικοινωνήστε μαζί μας.
E-mail: ckou@fish-com.gr
Τηλ.: 210 2929091
Χρήσιμα links
1. Συνδεθείτε με το ειδικό micro site το οποίο παρέχει πλούσιο πληροφοριακό υλικό αναφορικά με την MADE EXPO 2019 εδώ
2. Δείτε το σχετικό άρθρο/αφιέρωμα στην συμμετοχή Ελλήνων κατασκευαστών στην προηγούμενη διοργάνωση της MADE EXPO το 2017 εδώ
Πηγή: interiorsfromgreece.com