H Hotelia 2016 θα πραγματοποιηθεί 18 έως 20 Νοεμβρίου στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης παράλληλα με τη διεθνή έκθεση τουρισμού Philoxenia. Για ακόμη μια χρονιά είναι εδώ για να παρουσιάσει ό,τι νεότερο έχουν να επιδείξουν οι κλάδοι ξενοδοχείου, εστίασης και καφεστίασης. Χωρίς αμφιβολία, η Hotelia είναι ένα αμιγώς business-προσανατολισμένο εκθεσιακό προϊόν.
Τα εξαιρετικά αποτελέσματα της περσινής διοργάνωσης απέδειξαν ότι οι εκθέσεις Philoxenia και Hotelia αποδείχθηκαν το πιο δυνατό δίδυμο για τον τουρισμό και το ξενοδοχείο. Συγκεκριμένα:
- 17.500 επισκέπτες
- 150 hosted buyers
- +95% Αύξηση εμπορικών επισκεπτών στη Hotelia
- +78% Αύξηση εμπορικών επισκεπτών από το εξωτερικό στη Hotelia
Τα παραπάνω αποτελέσματα δημιουργούν όλες εκείνες τις προϋποθέσεις έτσι ώστε η φετινή διοργάνωση να φιλοδοξεί να αποτελέσει, όπως περιγράφεται και στο φετινό motto, το επιχειρηματικό σημείο συνάντησης ξενοδόχων και επαγγελματιών εστίασης και καφεστίασης.
Συγκεκριμένα το επαγγελματικό κοινό στο οποίο απευθύνεται η Hotelia 2016 απαρτίζεται από ξενοδόχους, αρχιτέκτονες, διακοσμητές, τεχνικές εταιρίες καθώς επίσης και επαγγελματίες από τους χώρους εστίασης, καφεστίασης, τουρισμού μέσα από τους ακόλουθους τομείς:
- Design & Renovation/ Construction & Renovation: Επίπλωση & διακόσμηση, έπιπλο εξωτερικού χώρου, στρώματα, λευκά είδη, φωτισμός, πάγκοι και επιφάνειες, μπάνιο και spa, υφάσματα και επενδύσεις, πάτωμα, πόρτα, κούφωμα, κατασκευή και δόμηση
- Coffee & Drinks: Καφές, τσάι, μπύρα, κρασί, χυμοί, αναψυκτικά
- Technologies: Υπηρεσίες τεχνολογίας, προγράμματα crm, προγράμματα ασφαλείας, Web Μarketing & Technologies, Συστήματα Ασύρματης Παραγγελιοληψίας
- Clean & Maintain: Εξοπλισμός υγιεινής και καθαρισμού
Η σύγχρονη δομή της, όσον αφορά σε επίπεδο οργάνωσης αλλά και παρουσίασης, στοχεύει στη συσπείρωση του ενδιαφέροντος ολόκληρου του φάσματος των παραπάνω επαγγελματιών αποτελώντας το συνδετικό κρίκο μεταξύ τους.
Στο πλαίσιο της έκθεσης, έχει προγραμματιστεί η διεξαγωγή πολλών παράλληλων εκδηλώσεων και συνεδρίων που προβλέπεται να έχουν κατά κύριο λόγο επιχειρηματικό, ενημερωτικό αλλά και εκπαιδευτικό χαρακτήρα. Πιο αναλυτικά οι προγραμματισμένες εκδηλώσεις της Hotelia 2016 είναι οι εξής:
DPOINT SPACES: Για το 2016, το DPOINT SPACES αποτελείται από 4 ειδικές εγκαταστάσεις – green zero hotel, lux cantine, future boutique, rent a design room – που εξυπηρετούν διαφορετικούς σκοπούς και ανάγκες. Αναγνωρισμένοι Έλληνες αρχιτέκτονες θα παρουσιάσουν ειδικές κατασκευές, που έρχονται να καλύψουν τις νέες απαιτήσεις ξενοδοχειακού χαρακτήρα. To DPOINT spaces θα αποτελέσει τη συνέχεια επιτυχημένων διοργανώσεων ανάμεσα στη ΔΕΘ HELEXPO και στο INTERIORS FROM GREECE.
- green zero hotel: To special installation zero hotel space, σε σχεδιασμό του αρχιτεκτονικού γραφείου MAKRIDIS ASSOCIATES ARCHITECTS, αποτελεί το πρώτο, modular hotel και αντικατοπτρίζει όλες τις σύγχρονες πρακτικές και μεθόδους που οδηγούν σε έναν πιο οικολογικό τρόπο ζωής κατά τον οποίο προάγεται η έννοια της αειφορίας, μέσω του βιοκλιματικού σχεδιασμού, τεχνολογιών εξοικονόμησης ενέργειας και πρότυπων μεθόδων δόμησης. (Περίπτερο 7)
- lux cantine: To lux cantine space είναι μια εγκατάσταση που θα αποδείξει ότι η παραδοσιακή καντίνα της παραλίας εκσυγχρονίζεται και γίνεται αναπόσπαστο κομμάτι του τοπίου σεβόμενη την αισθητική και την προστασία του περιβάλλοντος. (Περίπτερο 10)
- future boutique: To future boutique είναι μια εγκατάσταση που απευθύνεται σε ξενοδόχους οι οποίοι επιθυμούν να επενδύσουν σε χώρους φιλοξε- νίας υψηλής luxury αισθητικής όπου οι νέες τεχνολογίες θα αποτε- λούν βασικό χαρακτηριστικό στοιχείο. Στόχος η παροχή μιας ολοκληρωμένης λύσης boutique ξενοδοχείου! (Περίπτερο 10)
- rent a design room: Το rent a design room space είναι μια εγκατάσταση που έρχεται να καταρρίψει το μύθο ότι η ανακαίνιση ενοικιαζόμενων δωματίων πρέπει να υστερεί αισθητικής και design εμπειρίας προκειμένου να εξασφαλιστεί χαμηλού κόστος επένδυση από την πλευρά του επιχειρηματία. (Περίπτερο 10)
Αξίζει να σημειωθεί ότι το DPOINT 2015 βραβεύθηκε στα TOURISM AWARDS 2016 στην κατηγορία “Αρχιτεκτονική Μελέτη Έργου για τον Τουρισμό”, γεγονός που αποτελεί μια σημαντική αλλά και ουσιαστική διάκριση η οποία αποδεικνύει χειροπιαστά τις καινοτόμες και πρωτοπόρες πρακτικές που οι οργανωτές ακολουθούν.
HOTELIA CONFERENCES: Σε ένα ειδικά διαμορφωμένο, open space χώρο, καθ’ όλη τη διάρκεια της Hotelia, θα πραγματοποιείται σειρά ομιλιών σχετικά με ποικίλα θέματα όπως: Αρχιτεκτονική & Διακόσμηση, Νέες Τεχνολογίες, Οικολογία & Πράσινες Πρακτικές, Branding & Marketing.
THE ART OF DRINKING: Κορυφαίοι επαγγελματίες από τους χώρους των ποτών και του καφέ, θα εντυπωσιάσουν με τις τεχνικές και δεξιότητες τους ενώ παράλληλα θα παραδώσουν ειδικά μαθήματα bartending.
Περισσότερες πληροφορίες
Ενημερωτικό έντυπο εκθετών κλικ εδώ