Οι αντι-ανακλαστικοί υαλοπίνακες αρχιτεκτονικών εφαρμογών Clarity TM της Guardian προσφέρουν εκπληκτικά οπτικά αποτελέσματα, για εκθέματα πολυτελείας, βιτρίνες ή προσόψεις κτιρίων, όπου το χρώμα και η διαύγεια είναι σημαντικά.
• Καταστήματα λιανικής (κοσμηματοπωλεία, επώνυμα ενδύματα πολυτελείας κλπ.)
• Εκθετήρια Μουσείων
• Αρχιτεκτονικές Εισόδους
• Αεροδρόμια
• Στάδια / Γήπεδα
• Σταθμούς Καυσίμων (βενζινάδικα, όπου η ασφάλεια το επιβάλλει)
• Εκθέσεις Αυτοκινήτων κλπ.
Ιδιότητες κοινού, λευκού υαλοπίνακα (clear float): Διαπερατότητα: περίπου 90% Αντανάκλαση: περίπου 8% Clarity – Clear Float (Μεγαλύτερη αντίθεση – Ουδετερότητα χρώματος)
Ιδιότητες αντι-ανακλαστικού υαλοπίνακα Clarity: Διαπερατότητα:μεγαλύτερη από 98% (Clarity διπλής όψεως σε UltraClear) Αντανάκλαση: μικρότερη από 1%
Οι μοναδικότητες του Clarity:
• Εξαιρετικές οπτικές ιδιότητες (υψηλότατη διαπερατότητα φωτός, ελάχιστη αντανάκλαση)
• Διαθεσιμότητα σε κιβώτια και jumbo και σε πάχη 3-15 χιλ.
• Προστατευτική μεμβράνη για ευκολότερη κατεργασία χωρίς απώλειες
• Δυνατότητα διπλής όψεως για άριστο αποτέλεσμα
• Δυνατότητα για σέκιουριτ
• Δυνατότητα για τρίπλεξ
• Δυνατότητα για παραγωγή σε UltraClear
• Τεχνική υποστήριξη και μάρκετινγκ
• Δυνατότητα συνδυασμού με άλλα προϊόντα.
Για περισσότερες πληροφορίες για τους αντι-ανακλαστικούς υαλοπίνακες της Guardian, Clarity και Brilliance, παρακαλώ επικοινωνήσατε με τον Διευθυντή Μάρκετινγκ της εταιρείας σε Ελλάδα και Κύπρο, κ. Γιώργο Παπαδόπουλο (τηλ. 694-793 4055, email: gpapadopoulos@guardian.com ) ή επισκεφθείτε τον ιστότοπο: http://www.guardianinglass.eu
[images_grid auto_slide=”no” auto_duration=”1″ cols=”three” lightbox=”yes” source=”media: 10812,10813,10814,10815,10816,10817″][/images_grid]