Η 4η Greek Tourism Expo, δίνει και φέτος ραντεβού 8-10 Δεκεμβρίου στο Metropolitan Expo, με την Ελληνική και Διεθνή αγορά για την ανάδειξη του ελληνικού τουρισμού.
[su_spacer size=”10″]Ανανεωμένη σε θεματολογία, με ιδέες προσαρμοσμένες στις σύγχρονες απαιτήσεις, με εκθέτες κύρους και χιλιάδες επαγγελματίες επισκέπτες, υπόσχεται να δημιουργήσει νέα δεδομένα στην αγορά του Ελληνικού τουρισμού με παράλληλες εκδηλώσεις που θα ξεχωρίσουν, Ημερίδες και Workshops, διαγωνισμούς και πολλές εκπλήξεις.
Το μεγάλο πλεονέκτημα της GTE, είναι η συμμετοχή κορυφαίων Διεθνών Hosted Buyers από όλο τον κόσμο.
Το 2017 η έκθεση πρόκειται να υποδεχτεί περισσότερους από 150 Hosted Buyers, από 40 και πλέον χώρες: από Ευρώπη, ΗΠΑ, Καναδά, Αυστραλία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Λίβανο, Ιράν, Κουβέιτ, Κατάρ.
Άνοιγμα σε νέες αγορές
Παράλληλα η έκθεση πραγματοποιεί σημαντικό άνοιγμα και στις αγορές της Ασίας, και θα συμμετέχουν Buyers από: Ιαπωνία, Κίνα, Ν. Κορέα και Ινδία.
Οι Hosted Buyers θα καλύπτουν όλους τους τομείς τουρισμού και τα B2B Meetings με τους εκθέτες θα ξεπεράσουν τις 6000, αποτελώντας τη βάση για νέες συμφωνίες.
H Greek Tourism Expo αποτελεί, μετά από τρία χρόνια συνεχούς διοργάνωσής της, την Έκθεση – σταθμό για την Ελληνική τουριστική αγορά.
Η GTE, κάθε χρόνο, εδραιώνεται όλο και περισσότερο σαν το κορυφαίο σημείο συνάντησης των Ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων με τους εκπροσώπους του Διεθνούς τουρισμού και συμβάλλει δυναμικά στην προώθηση του Ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό.
Απόλυτα στοχευμένη η 4η GTE θα παρουσιάσει, στο βασικό κορμό της, τους κύριους τομείς τουρισμού MICE & Leisure, Luxury & Business Travel και City Break, ενώ θα δοθεί δυναμική έμφαση στον εναλλακτικό και γαστρονομικό τουρισμό, αναδεικνύοντας τις αστείρευτες δυνατότητες της ελληνικής υπαίθρου και ειδικά της ηπειρωτικής Ελλάδας, έτσι ώστε η έκθεση να συμβάλλει στη διερεύνηση της τουριστικής περιόδου, που είναι αυτοσκοπός για την περαιτέρω ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού.
Με ισχυρή παρακαταθήκη τους 250 εκθέτες της 3ης GTE του 2016, η εφετινή διοργάνωση αναμένεται να ξεπεράσει σε επιτυχία όλες τις προηγούμενες διοργανώσεις.
Η νέα ημερομηνία εξυπηρετεί ακόμα καλύτερα τις ανάγκες της διεθνούς αγοράς, διότι θα έχουν ολοκληρωθεί όλες οι διεθνείς εκθέσεις και πλέον το ενδιαφέρον των επιχειρήσεων και των Hosted Buyers θα στραφεί στην 4η Greek Tourism Expo 2017.
Ο σχεδιασμός της εφετινής έκθεσης περιλαμβάνει ανανεωμένες και εμπλουτισμένες συμμετοχές, όλες τις θεματικές ενότητες του Ελληνικού τουρισμού. Προφανής στόχος είναι να “αποκαλυφθεί” η Ελλάδα σε όλη της τη διάσταση, ηπειρωτική και νησιωτική, ως ένας τουριστικός προορισμός 12 μηνών, με αστείρευτες δυνατότητες.