Εξοικονομώ: Νέα γραμμή τηλεφωνικής εξυπηρέτησης helpdesk

Εξοικονομώ

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Π Σ του «Εξοικονομώ», από 02 Ιουλίου 2021 η προηγούμενη γραμμή τηλεφωνικής εξυπηρέτησης των πολιτών από το helpdesk παύει να ισχύει και αντικαθίσταται από τη νέα γραμμή 210.70.50.500 (ώρες λειτουργίας 09:00 – 17:00).


Τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας του προγράμματος «Εξοικονομώ»

Για πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα «Εξοικονομώ – Αυτονομώ» μπορείτε να επικοινωνείτε με την ειδική γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών (Help Desk) στον αριθμό τηλεφώνου: 210 7450 500 (ώρες λειτουργίας 09:00 – 17:00).

Ερωτήσεις μπορούν να υποβάλλονται και μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση support.exoikonomo@prv.ypeka.gr

Μπορείτε να αποστείλετε το μήνυμά σας συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας.

Για τη διαδικασία καταχώρησης στοιχείων για την υποβολή δανείου, οι αιτούντες πρέπει να καλούν στις γραμμές εξυπηρέτησης της τράπεζας που έχουν επιλέξει για να υποβάλλουν αίτηση δανείου.

Δείτε την σελίδα του Προγράμματος: εδώ

Πηγή: news.b2green.gr

Απάντηση