Η Exalco με αφορμή την ενεργοποίηση του νέου επιδοτούμενου προγράμματος «Εξοικονόμηση κατ’ οίκον ΙΙ» δημιούργησε μια διαφημιστική καμπάνια με στόχο την ενημέρωση του καταναλωτικού κοινού.
Γι’ αυτό το λόγο δημιουργήθηκαν στοχευμένες καμπάνιες με κεντρικό μήνυμα την λέξη «Άνοιξε». Η έννοια της λέξης «άνοιξε» ταυτίζεται με την κατεξοχήν ιδιότητα των προϊόντων. Έτσι η Exalco επικοινώνησε ευθέως στον τελικό καταναλωτή την πληροφορία ότι τόσο το πρόγραμμα όσο και η πλατφόρμα για την αίτηση άνοιξαν!
Παράλληλα δημιουργήθηκαν προϊοντικά gifs και videos με τα συστήματα Exalco Economy, μια σειρά θερμομονωτικών συστημάτων για ανοιγόμενα και συρόμενα κουφώματα, πόρτες εισόδου και συστήματα σκίασης, προϊόντα δηλαδή που συμμετέχουν στο πρόγραμμα «Εξοικονόμηση κατ’ οίκον ΙΙ».
Η έντονη digital διαφημιστική προώθηση έγινε στα social media και σε διάφορα sites.
Ταυτόχρονα, έγιναν ολοσέλιδες διαφημιστικές καταχωρήσεις. Επίσης, η Exalco «έτρεξε» τηλεοπτική διαφήμιση σε μεγάλα κανάλια στην prime ζώνη. Με πρωταγωνιστή τον καταξιωμένο δημοσιογράφο Αντώνη Σρόιτερ η Exalco επικοινώνησε την Εξέλιξη της τεχνολογίας, την Εξασφάλιση της προστασίας και την Εξοικονόμηση ενέργειας, τρεις αξίες που ταυτίζονται με την Exalco και συνδέονται με το λογότυπο της, αφού είναι αυτές που έχουν οδηγήσει την εταιρία «στην κορυφή των εξελίξεων». Το τηλεοπτικό spot προσαρμόστηκε στις ανάγκες του προγράμματος, προσκαλώντας το κοινό να επισκεφθεί το site της εταιρίας και να ενημερωθεί για το πρόγραμμα.
Η Exalco θα συνεχίσει την έντονη διαφημιστική της καμπάνια σε όλα τα μέσα τους επόμενους μήνες!