Europa Profil Αλουμίνιο: Ακόμη μία ξεχωριστή διάκριση!

Το χρυσό βραβείο κατέκτησε η διαφημιστική καμπάνια της Europa «Πείραμα της Γκιώνας» (Giona Project) στα Social Media Awards 2013 που πραγματοποιήθηκαν την Πέμπτη 11 Οκτωβρίου στο Gotham City στο Μαρούσι. Συγκεκριμένα, η καμπάνια Giona Project πήρε το χρυσό βραβείο στην κατηγορία Best Integration of Social Media and Offline Campaign, καθώς αξιοποιήθηκε με βέλτιστο και ολοκληρωμένο τρόπο ο συνδυασμός του off-line καναλιού (τηλεόραση στη συγκεκριμένη περίπτωση) με τα social media.

Η καμπάνια έτρεξε μέσω της διαφημιστικής TenFour, το MATH Studio και του τμήματος μάρκετινγκ της Europa. Το Πείραμα της Γκιώνας ξεκίνησε ως δράση Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, καθώς ο Πεζοπορικός Όμιλος Αθηνών απευθύνθηκε στην Europa για την αντικατάσταση των παλιών κουφωμάτων του ορεινού καταφυγίου της Γκιώνας, Η εταιρεία ανταποκρίθηκε προσφέροντας Υβριδικά Συστήματα Europa 5500 Hybrid, τα οποία μετέφεραν και τοποθέτησαν εθελοντικά άνθρωποι του συνεργείου του κατασκευαστή κου Κομίνη – Technalco. Η δράση μετουσιώθηκε σε τηλεοπτική διαφημιστική καμπάνια τον Φεβρουάριο του 2013, όπου παρέπεμπε το κοινό να μάθει για το Πείραμα της Γκιώνας μέσα από το www.gionaproject.gr και να πάρει μέρος σε μεγάλο διαγωνισμό με δώρα συνολικής αξίας €13700! Οι έγκυρες συμμετοχές στο διαγωνισμό ήταν πάνω από 3000, ενώ τα likes στη Facebook σελίδα της Europa, όπου γινόταν το κυρίως μέρος της online προβολής, διπλασιάστηκαν, από 4500 σε πάνω από 9000. Η διαφημιστική καμπάνια περιλάμβανε επίσης δράσεις στο Twitter και το YouTube της Europa Profil.

[images_grid auto_slide=”no” auto_duration=”1″ cols=”three” lightbox=”yes” source=”media: 12801″][/images_grid]

Απάντηση