Europa: Διαφημιστική προβολή 1ου τετραμήνου 2020

Europa

Με το πέρας Απριλίου ολοκληρώθηκε με επιτυχία το πρόγραμμα προβολής της EUROPA σε όλα τα μέσα μαζικής επικοινωνίας της επικράτειας. Το πλήρες διαφημιστικό πρόγραμμα περιελάμβανε καμπάνιες σε ραδιόφωνο, κινηματογράφο και τηλεόραση, από το Δεκέμβριο του 2019, μέχρι και τα τέλη Απριλίου του 2020.


Το τηλεοπτικό spot «EUROPA Μια Για Πάντα!», αναδεικνύοντας περήφανα ελληνικά τοπία και αληθινούς ανθρώπους, προβλήθηκε από όλους τους τηλεοπτικούς σταθμούς Πανελλαδικής εμβέλειας και προέβαλε τις «μεγάλες αξίες που κρατάνε για πάντα», αγγίζοντας για ακόμα μια χρονιά το κοινό αίσθημα!

EUROPA-Μια-Για-Πάντα

Η τηλεοπτική προβολή κατά το μήνα Απρίλιο ενίσχυσε και ανέδειξε την υπεύθυνη και αξιέπαινη στάση των Ελλήνων όλο αυτό το διάστημα της πανδημίας του Κορωνοϊού και είχε ως στόχο να συνδέσει τις μεγάλες αξίες που χαρακτηρίζουν τους Έλληνες, με αυτές που διαχρονικά σηματοδοτούν και την ίδια την EUROPA.

Παράλληλα, η EUROPA πρόβαλε το spot των ελληνικών αξιών και στη μεγάλη οθόνη! Από τον Ιανουάριο μέχρι και τα μέσα Μαρτίου του 2020 (όπου επιβλήθηκε το κλείσιμο των κινηματογράφων λόγω κορωνοϊού) το spot «έπαιξε» σε όλες τις μεγάλες κινηματογραφικές αίθουσες της χώρας.

EUROPA-Μια-Για-Πάντα

Τέλος, η επιτυχημένη ραδιοφωνική καμπάνια «EUROPA Γίναμε!» από τον Ιανουάριο μέχρι και τον Μάρτιο 2020, αφορούσε στην μεγάλη προσφορά χρωμάτων της EUROPA και κάλυψε το σύνολο της επικράτειας και όλους τους μεγάλους ραδιοφωνικούς σταθμούς της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης και της επαρχίας.

Οι ενέργειες μαζικής επικοινωνίας πλαισιώθηκαν από πληθώρα ενεργειών σε επίπεδο ηλεκτρονικής προβολής, τόσο τα social media και τις ιστοσελίδες της εταιρίας, όσο και σε επιλεγμένα ηλεκτρονικά μέσα. Έμφαση δόθηκε στη μεγάλη προσφορά χρωμάτων, στα νέα θερμομονωτικά συστήματα Europa αλλά και στο μεγάλο στρατηγικό πρόγραμμα ενεργειών εταιρικής κοινωνικής ευθύνης (ΕΚΕ) που πραγματοποιεί η εταιρία κάθε χρόνο.

EUROPA-Μια-Για-Πάντα

Πάντα στο πλευρό των κατασκευαστών, η EUROPA συνεχίζει σταθερά να στηρίζει και να επενδύει στο Brand που την έφερε στην κορυφή, με σταθερό σεβασμό στις ανάγκες και τις ευαισθησίες της κοινωνίας!

Απάντηση