Europa: Διαφημιστικές ενέργειες για το 2012

Η EUROPA PROFIL ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ αναδεικνύεται ως η εταιρεία του κλάδου με τη μεγαλύτερη διαφημιστική παρουσία με νέες αποτελεσματικές μεθόδους. Ο Όμιλος EUROPA υλοποιεί ένα μεγάλο πρόγραμμα διαφημιστικών ενεργειών, με τρόπο που να αντιμετωπίζει τον περιορισμό της διαφήμισης που κάνει όλη η αγορά, με καινούριες, πιο αποτελεσματικές μεθόδους.

Πιο συγκεκριμένα, οι ενέργειες αυτές για το 2012 είναι οι παρακάτω:

• Δημιουργία Νέου Ραδιοφωνικού Μηνύματος για την αντικατάσταση κουφωμάτων σε 4 ραδιοφωνικούς σταθμούς με πολλά μηνύματα ανά ημέρα.

• Διαφημιστική καμπάνια αντικατάστασης κουφωμάτων με ειδική σελίδα στο διαδίκτυο και συνδεόμενη με την ανακήρυξη νικητή του διαγωνισμού με βραβείο την αντικατάσταση των κουφωμάτων του, αξίας έως και 12.000 ευρώ (http://antikatastasikoufomaton.gr/)

• Δωρεάν Αντικατάσταση Κουφωμάτων σε καταφύγιο Ορειβατικού Συλλόγου στην Γκιώνα, το οποίο θα προβληθεί στα ΜΜΕ. Καθ’ όλη τη διάρκεια του 2012, παρά τις δυσμενείς οικονομικές συνθήκες, υλοποιήθηκαν και προωθούνται διαφημιστικές ενέργειες σε όλα τα Μέσα και για διάφορα προϊόντα της εταιρείας. Η EUROPA PROFIL ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ αναδεικνύεται ως η εταιρεία του κλάδου με τη μεγαλύτερη διαφημιστική παρουσία, καθώς και την ισχυρότερη δημοσιότητα μέσα από άρθρα που της αφιερώνουν εφημερίδες και άλλα Μέσα Επικοινωνίας.

Πιο συγκεκριμένα, οι ενέργειες αυτές ήταν:

• 3 τηλεοπτικά spots για τα συστήματα ρολών, τις πόρτες ασφαλείας και τα συστήματα σήτας

• 3 ραδιοφωνικά spots για τα ίδια προϊόντα

• Καταχωρήσεις σε καταναλωτικά περιοδικά για το σπίτι και τη διακόσμηση

• Καταχωρήσεις σε τεχνικά περιοδικά για Αρχιτέκτονες, Μηχανικούς και Διακοσμητές

• Προώθηση στο διαδίκτυο σε σελίδες με μεγάλη επισκεψιμότητα (615.000 μοναδικοί χρήστες του διαδικτύου είδαν τη διαφήμιση το μήνα Οκτώβριο)

• Προώθηση μέσω του Ίντερνετ και των κοινωνικών δικτύων (1.840.419 μοναδικοί χρήστες είδαν περιεχόμενο και αναρτήσεις της EUROPA τον Οκτώβριο, μέσω της σελίδας της εταιρείας στο Facebook). Η EUROPA συνεχίζει αδιάλειπτα να επενδύει στην επικοινωνία. Παράλληλα με τους παραδοσιακούς τρόπους επικοινωνίας στρατηγικός στόχος της εταιρείας είναι και η χρήση νέων τρόπων επικοινωνίας, κυρίως μέσω Ίντερνετ. Το κύριο κριτήριο είναι η αποτελεσματικότητα και η επικοινωνία με αυξανόμενο μέρος των καταναλωτών που, σύμφωνα με μετρήσεις, χρησιμοποιεί το Ίντερνετ ως βασική πηγή πληροφόρησης.

Απάντηση