Etem: Έδωσε το «παρών» στην έκθεση Xenia

Print Friendly, PDF & Email

Με ειδικά σχεδιασμένες λύσεις για Ξενοδοχεία και μονάδες τουρισμού η Εtem έδωσε το «παρών» στην Xenia, η οποία δέχθηκε πάνω από 30.000 επισκέπτες.


Η δυναμική επιστροφή της Xenia, χαρακτηρίστηκε από εξαιρετική επιτυχία με 17.000 επιχειρήσεις του ξενοδοχειακού αλλά και ευρύτερου κλάδου του τουρισμού και με Αρχιτέκτονες, Κατασκευαστές, Στελέχη επιχειρήσεων, ιδιοκτήτες μονάδων και δημόσιους φορείς από την Ελλάδα και το εξωτερικό να περνούν τις πόρτες της προκειμένου να ενημερωθούν για τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις και τάσεις στην κατασκευή, τη διακόσμηση και τις υπηρεσίες.

Η Εtem συμμετείχε με ένα εντυπωσιακό stand στην κύρια είσοδο της έκθεσης και παρουσίασε λύσεις σε Minimal, Urban, Παραδοσιακή αισθητική και άλλα, τόσο για νέες κατασκευές όσο και για ανακαινίσεις.

Μεταξύ άλλων, οι επισκέπτες είδαν από κοντά:

  • Τη νέα σειρά Etem E78 Minimal, για μεγάλα ανοίγματα χωρίς ορατά πλαίσια. Πρόκειται για συρόμενο σύστημα με θερμοδιακοπή, το μόνο σύστημα της αγοράς με “modular” σχεδιασμό που δίνει μεγάλο εύρος κατασκευαστικών επιλογών. Από πλήρως εγκιβωτισμένο, χωρίς να φαίνεται καθόλου το πλαίσιο, για νέες κατασκευές μέχρι εφαρμογή για ανακαίνιση ξενοδοχείων, με minimal αισθητική και κόστος. Η modular φιλοσοφία μειώνει τον χρόνο και ταυτόχρονα κάνει πολύ πιο εύκολη την τοποθέτηση του συστήματος στην οικοδομή με ανάλογα κοστολογικά οφέλη.
  • Το σύστημα Etem Ε39 φυσαρμόνικα, μία ειδική λύση για κοινόχρηστους χώρους ξενοδοχείων καθώς και χώρους εστίασης, η οποία στεγανώνει πολύ μεγάλα ανοίγματα από αέρα και νερό, διατηρεί τον χώρο στη σωστή θερμοκρασία και συμβάλλει στην εξοικονόμηση ενέργειας και κόστους.
  • Το συρόμενο επάλληλο σύστημα Etem Ε50 Hotel Type, ιδανική λύση για δωμάτια ξενοδοχείων ιδίως σε αστικά κέντρα χάρη στην πολύ υψηλή ηχομείωση που πετυχαίνει, καθώς και τις υψηλές αποδόσεις σε θερμομόνωση και στεγανότητα.
  • Τις πόρτες εισόδου Premium Doors για δωμάτια εσωτερικού κι εξωτερικού χώρου, με μεγάλη γκάμα λύσεων σε επίπεδο αισθητικής και προδιαγραφών.

Τέλος, η Etem διένειμε κατάλογο και αναμνηστικά δώρα σε περισσότερους από 2.000 επισκέπτες, ενώ υποστήριξε την παρουσία της με επικοινωνία σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα.

Απάντηση