Με ηλεκτρονικές πωλήσεις & ειδικές προσφορές κρατά αντιστάσεις στην πανδημία. Ο μηδενικός δανεισμός όπλο στη φαρέτρα της εταιρείας.
Τα ηλεκτρονικά κανάλια πώλησης, κυρίως για τις αγορές του εξωτερικού ενεργοποίησε η Domus, ως ένα από τα μέτρα αντιμετώπισης της κρίσης της πανδημίας. Η κλειθροποιία έκανε επίσης χρήση των αποθεμάτων ασφαλείας, ενώ προσπάθησε να μειώσει τα έξοδα πωλήσεων και διάθεσης.
Επιπλέον, επεκτάθηκαν οι όροι πίστωσης από προμηθευτές, ενώ χωρίς η εταιρεία να υπαχθεί στο καθεστώς αναστολής των επιταγών, παρατάθηκε η εξόφληση των νέων υποχρεώσεων κατά έναν έως δύο μήνες σε σχέση με την υπάρχουσα πολιτική. Για χάρη της βελτίωσης των πωλήσεων η Domus εφάρμοσε ειδικές προσφορές προς τους πελάτες της εγχώριας και των διεθνών αγορών.
Αίτημα για λήψη δανείου 1 εκατ. από το Ταμείο Εγγυοδοσίας
Η διοίκηση, της εταιρείας που κατασκευάζει κλειδαριές και μεντεσέδες, κάνει λόγο για ισχυρή ρευστότητα, καθώς τα χρηματικά της διαθέσιμα ανέρχονταν τον Ιούλιο σε 1,1 εκατ. ευρώ.
Η Domus έλαβε νέα δανειακά κεφάλαια ύψους 178.000 μέσω της Επιστρεπτέας Προκαταβολής, ενώ κατέθεσε αίτημα στην Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα για λήψη δανείου από το Ταμείο Εγγυοδοσίας εκτιμώμενου ποσού 1 εκατομμυρίου. Ένα από τα όπλα στη φαρέτρα της Domus είναι το γεγονός πως δεν έχει τραπεζικό δανεισμό. Διασφάλιση της ευελιξίας μέσω διαχείρισης των παραγγελιών.
Η εταιρεία διαθέτει στρατηγικούς συνεργάτες/ προμηθευτές με παγκόσμια εμβέλεια, ενώ σε ό,τι αφορά την εφοδιαστική αλυσίδα, η Domus δεν αναμένει προβλήματα σχετικά με τον εφοδιασμό με εμπορεύματα κατά το δεύτερο εξάμηνο της χρονιάς. Πάντως, βρίσκεται σε συνεχείς επαφές με τους βασικούς προμηθευτές για τη διαχείριση των παραγγελιών του β’ εξαμήνου, ώστε να διασφαλιστεί όσον το δυνατόν μεγαλύτερο επίπεδο ευελιξίας.
Στόχος της Domus είναι η περαιτέρω ανάπτυξή της με το σχεδιασμό και την παραγωγή νέων προϊόντων, η ανάπτυξη του πελατολογίου της στους υπάρχοντες, αλλά και σε νέους τομείς, η βελτίωση των παραγωγικών διεργασιών, αλλά και η βελτιστοποίηση αυτών με στρατηγική εξοικονόμησης.
Εν μέσω πανδημίας, ο διευθύνων σύμβουλος της κλειθροποιίας, Γιάννης Κουνέλης είχε αναφέρει πως η εταιρεία κατάφερε να συγκρατήσει μόλις το 25% των πωλήσεων που είχε προγραμματίσει να πραγματοποιήσει τον Απρίλιο, ενώ ο ίδιος εκτιμούσε πως οι πελάτες που παρέλαβαν παραγγελίες από χώρες του εξωτερικού, φαίνεται ότι δεν θα έχουν τόσο γρήγορα νέες ανάγκες να καλύψουν.
*Build.gr (Χριστίνα Παπαγιάννη)