BAU 2013: Περισσότερο διεθνής, επαγγελματική & καινοτόμα

Η BAU, η παγκόσμια ηγέτης των εμπορικών εκθέσεων για την αρχιτεκτονική, τα υλικά και τα συστήματα, είναι πιο διεθνής και επαγγελματική από ποτέ πριν. Αυτή με λίγα λόγια είναι η πρώτη εντύπωση που άφησε η BAU στις έξι επιτυχημένες ημέρες διεξαγωγής της, μια κορυφαία έκθεση που χαρακτηρίστηκε από εντυπωσιακούς εκθεσιακούς χώρους και ευχαριστημένους εκθέτες και επισκέπτες.

Παρά τις δύσκολες καιρικές συνθήκες, με χιονισμένους δρόμους και εκατοντάδες καθυστερήσεις ή ακυρώσεις πτήσεων, για μια ακόμη φορά πάνω από 235.000 εμπορικοί επισκέπτες έκαναν το ταξίδι στο Μόναχο, αγγίζοντας  τα στοιχεία ρεκόρ του 2011. Όσον αφορά τους επισκέπτες από το εξωτερικό, αυτοί ξεπέρασαν τους  60.000 για πρώτη φορά.

Υπήρξε ιδιαίτερα μεγάλη αύξηση του αριθμού των επισκεπτών από τη Ρωσία (2.920 επισκέπτες), την Κίνα (1.091) και την Ιαπωνία (750). Η άποψη μεταξύ των εκθετών ήταν ότι η ποιότητα της BAU φέτος είχε βελτιωθεί ακόμα περισσότερο, τόσο στο σχεδιασμό των περιπτέρων όσο και της παρουσίασης του προϊόντος, καθώς και την ποιότητα των εμπορικών επισκεπτών. Και αυτή τη χρονιά, η BAU χαρακτηρίστηκε δίκαια αρχιτεκτονική. Για άλλη μια φορά περίπου 50.000 από τους επισκέπτες προέρχονταν από τον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό και αρχιτεκτονικά γραφεία.

Για τον κ. Reinhard Pfeiffer, Διευθύνων Σύμβουλο της Messe München, η BAU πηγαίνει από το καλό στο καλύτερο: «Οι υψηλές προσδοκίες που επιβάλλονται έχουν τηρηθεί στο ακέραιο με 50.000 αρχιτέκτονες και πολεοδόμους, το γεγονός αυτό σίγουρα αποδεικνύει τον ισχυρισμό ότι είναι η σημαντικότερη εμπορική έκθεση στον κόσμο για τους αρχιτέκτονες.».

Η BAU, ως κορυφαία εμπορική έκθεση στον κόσμο φιλοξένησε φέτος εξελιγμένα και εντυπωσιακά περίπτερα πολλών εκθετών – στη BAU 2013 οι ξεχωριστές και προσεγμένες εκθεσιακές παρουσίες ήταν περισσότερο εμφανής από ποτέ. Περισσότερο από ποτέ, οι εταιρείες που συμμετείχαν κατέβαλαν κάθε δυνατή προσπάθεια για να αφήσουν το στίγμα τους κατά τις έξι ημέρες. Θεαματικές κατασκευές περιπτέρων, non-stop εντατικές συνομιλίες για το εμπόριο στα περίπτερα και καλά ενημερωμένοι πελάτες από όλο τον κόσμο, που έψαχναν λύσεις για συγκεκριμένα έργα – αυτές είναι οι εντυπώσεις του show της φετινής χρονιάς, και εξηγούν τη διαρκή επιτυχία της BAU. Ένα σύνολο από 2.060 εκθέτες από 41 χώρες παρουσίασε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του σε 180.000 τετραγωνικά μέτρα του εκθεσιακού χώρου.

[images_grid auto_slide=”no” auto_duration=”1″ cols=”three” lightbox=”yes” source=”media: 11768,11769,11770,11771,11772,11773,11774,11775,11776,11777,11778,11779,11780″][/images_grid]

Απάντηση