Α. Τάρλας – Διευθυντής Πωλήσεων Ελλάδας Europa: «Η σημασία του After Sales Service»

Η παρουσίαση του κυρίου Τάρλα με θέμα η σημασία του After Sales Service είχε διπλή στόχευση.


Ο πρώτος στόχος ήταν η επισήμανση και εδραίωση της σημασίας που έχει για τον πελάτη ευρύτερα το After Sales Service, ως πτυχή της αντίληψης για το διευρυμένο προϊόν. Η αντίληψη αυτή είναι το πρώτο στάδιο για την εμπέδωση από τους επαγγελματίες του κλάδου, της γενικής κατεύθυνσης που πρέπει να ακολουθήσουν αναφορικά με την επίτευξη απόλυτης ποιότητας στα παρεχόμενα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.

Επίσης μέσα από την παρουσίαση αναφέρθηκαν, θεμελιώδεις αρχές της ικανοποίησης, αλλά και της πιστότητας των πελατών, όπου μέσα από βιβλιογραφικές πηγές, έρευνες, αλλά και την εμπειρία του ίδιου, αποτυπώθηκαν προτάσεις, για την επίτευξη αυτών των δύο, τόσο από τις βιομηχανίες, όσο και από τους κατασκευαστές αρχιτεκτονικών συστημάτων αλουμινίου.

Το δεύτερο επίπεδο είχε να κάνει με την παράθεση προτάσεων προς επίτευξη αυτού του στόχου, δηλαδή τής επιτυχημένης προσέγγισης του After Sales Service.

Η μεγάλη και πολυετής εμπειρία του κυρίου Τάρλα στον κλάδο, αλλά και η άμεση επαφή με κατασκευαστές συνέβαλλε στην κατάθεση πρακτικών και εφαρμόσιμων προτάσεων προς βελτίωση του After Sales Service όλων των επαγγελματιών του κλάδου και πολύ περισσότερο των κατασκευαστών.

Δείτε την παρουσίαση παρακάτω:

Απάντηση