fbpx

ROTO: Στην πόλη των Δόγηδων η 9η συνάντηση του κλαδικού τύπου!

Print Friendly, PDF & Email

Σε μια πόλη που αποτελούσε κάποτε το κέντρο μιας ναυτικής αυτοκρατορίας και της απέφερε πλούτο που μαρτυρούν μέχρι και σήμερα τα παλάτια και οι εκκλησίες της, στην «επιπλέουσα πόλη» ή αλλιώς στη « πόλη των γεφυρών»- στη Βενετία, πραγματοποιήθηκε η φετινή συνάντηση του κλαδικού τύπου.
Η εταιρεία Roto Frank υποδέχθηκε στη Βενετία, για την 9η INTERNATIONAL TRADE PRESS DAY, 65 δημοσιογράφους από 106 χώρε , οι οποίοι μαγεύτηκαν από την μοναδική αρχιτεκτονική της πόλης.
Το περιοδικό μας PROFIL INTERNATIONAL δέχτηκε με ιδιαίτερη χαρά για ακόμη μια χρονιά να παραβρεθεί, με θετική ανταπόκριση στη πρόσκληση της εταιρείας Roto Frank.Στις 5 Νοεμβρίου διεξήχθη η 9η INTERNATIONAL TRADE PRESS DAY με την έναρξη της συνάντησης του κλαδικού τύπου να πραγματοποιεί ο Dr. Peter Matuschek, παρουσιάζοντας την έρευνα που έγινε τηλεφωνικά τον Απρίλιο σχετικά με την έκθεση «FENSTERBAU/FRONTALE». Στην έρευνα αυτή ρωτήθηκαν 184 επισκέπτες της έκθεσης από 10 ευρωπαϊκές χώρες και τα αποτελέσματα της έρευνας ήταν ποικίλα.

Dr_Peter_Matuschek

Dr Peter Matuschek

Οι δυο βασικότερες κατηγορίες αποτελεσμάτων της έρευνας αυτής ήταν:

Α) το 66% των ερωτηθέντων, απάντησε πως αυτή η έκθεση είναι «πολύ σημαντική», παρ’ όλα αυτά μόλις το 41% απάντησε πως η έκθεση είναι σχετική με την επιχείρησή τους. Το 54% των ερωτηθέντων είπε πως η «FENSTERBAU/FRONTALE» αποτελεί «καλύτερη/πολύ καλύτερη» πηγή πληροφοριών από οποιαδήποτε έκθεση κατασκευαστών. Ωστόσο, υπάρχουν σημαντικές περιφερειακές διαφορές όσον αφορά αυτή την αξιολόγηση, που κυμαίνονται από 42% στην Κεντρική Ευρώπη με 80% στην υπόλοιπη Ευρώπη.

Β) Σύμφωνα με την έρευνα, η παρουσία της Roto κρίθηκε με υψηλές βαθμολογίες κατά την έκθεση, με το 73% να τη χαρακτηρίζει ως «εξαιρετικής ποιότητας / πολύ καλή». Οι Τεχνικές συμβουλές και το τμήμα υποστήριξης στο εκθεσιακό περίπτερο της Roto σημείωσε ακόμη υψηλότερο ποσοστό, με το 88% να αναφέρεται σε αυτό ως «εξαιρετικής ποιότητας / πολύ καλή». Σημαντικό είναι ότι οι επισκέπτες της Κεντρικής Ευρώπης ήταν ιδιαίτερα ενθουσιώδης, όπου το 93% τους έδωσε μια κορυφαία βαθμολογία. Κατά τη διάρκεια της ξενάγησης στον εκθεσιακό χώρο της εταιρείας, 18% των επισκεπτών πήραν ακόμη δύο ολόκληρες ώρες για την επίσκεψή τους και αξίζει να σημειωθεί ότι η θετική εντύπωση των επισκεπτών της Roto εντάθηκε με το χρόνο που δαπανήθηκε για την περιοδεία. Το 86% των επισκεπτών από την κατηγορία «60 λεπτά ή περισσότερο” έθεσε την παρουσία της Roto με τον χαρακτηρισμό «εξαιρετική / πολύ καλή» και το 95% είπε το ίδιο σχετικά με την εξυπηρέτηση στον εκθεσιακό χώρο. Το 88% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι ένιωσε πολύ ευπρόσδεκτο στο περίπτερο Roto.
Μια πολύ σημαντική παρατήρηση που προκύπτει είναι ότι οι υπάρχοντες και πιθανοί πελάτες θυμούνται τμήματα προϊόντων που παρουσιάστηκαν στην εμπορική έκθεση . Οι ερωτώμενοι «θυμήθηκαν» σημεία όπως το υλικό του προϊόντων, τις γραμμές για τα παράθυρα / μπαλκονόπορτες (61%), τις γραμμές προϊόντων που αφορούν πόρτες κύριας εισόδου (51%) και συρόμενα συστήματα (68%) που είχαν ήδη εκτεθεί. Το ίδιο ισχύει και για τα νέα προϊόντα, όπως για παράδειγμα, το Fold & Slide σύστημα «Patio Fold” (82%), το σύστημα κλειδώματος ηλεκτρομηχανολογικών πολλαπλών σημείων «ENEO CC” με μια μονάδα κίνησης της πόρτας (76%) και το βασικό Tilt &Turn Basic Roto «ΟΚ” (58%). Η τελευταία αναπτύχθηκε αρχικά για τις αγορές της Ανατολής και ως εκ τούτου, παρουσιάστηκε στους επισκέπτες από την περιοχή αυτή λεπτομερώς, όπως επιβεβαίωσε το 81% μετά την έκθεση.

A_high_standard

A high standard

Full_of_praise

Full of praise

 

 

 

 

 

 

Τα αποτελέσματα της έρευνας τόνισαν επίσης ότι το προσωπικό της Roto είναι επαρκές στην αποτελεσματική επικοινωνία και στο να μεταδίδει τα βασικά μηνύματα των προϊόντων της εταιρείας.
Σύμφωνα με τον CEO και επικεφαλής του παραθύρου και πόρτας στη Διεύθυνση Τεχνολογίας, η έρευνα επιβεβαίωσε εκ νέου τη σημασία της «fensterbau / frontale» στους επισκέπτες. Ως εκ τούτου, η εμπορική έκθεση θα παραμείνει μια «απαραίτητη παρουσίαση και επικοινωνιακή πλατφόρμα» για τη Roto.

Bulls_eye

Bulls eye

Partner_for_the_future

Partner for the future

 

 

 

 

 

 

Βασικό ερώτημα και ο λόγος της διεξαγωγής αυτής της έρευνας ήταν αν στην πραγματικότητα η τεράστια επένδυση των χρημάτων σε logistics και σε ανθρώπινο δυναμικό, είχαν ως αποτέλεσμα να μάθει το κοινό, στο οποίο απευθύνεται η εταιρεία, τι κάνει και τι προσφέρει η Roto. Η μελέτη αυτή έδειξε πως η ομάδα της Roto εξακολουθεί να κάνει πολύ καλή δουλεία, πάντα με περιθώρια βελτίωσης.

Σύμφωνα με τον Dr. Eckhard Keil, Chairman of the Board, ο Όμιλος Roto έχει διαισθανθεί «σχεδόν κάθε ούριο άνεμο» από τις σχετικές αγορές. Αντιθέτως: ως Διευθύνων Σύμβουλος της Roto Frank, εξήγησε «θα ήθελα το 2014 να εμφανίσει κυρίως τις ελάχιστες απώλειες από την αγοράς που βρισκόμαστε». Έτσι η Roto, ως μια εταιρεία με διεθνή παρουσία, επέλεξε το σύνθημα «Πράττουμε μόνο σωστά , αν το κάνουμε καλύτερα από τα υπόλοιπα”.

Dr_Eckhard_Keill

Dr Eckhard Keill

Αυτό επιτεύχθηκε το 2014 με ισχυρό προσανατολισμό στο όφελος του πελάτη και στις «γερμανικές” αξίες που τίθεται ως απαίτηση παγκοσμίως.
«Στόχος είναι για μια ακόμη φορά να ξεπεράσουμε τις αγορές και τους ανταγωνιστές.»

Κατά τα λεγόμενα του Dr. Eckhard Keil, Chairman of the Board,
«Όταν είχαμε προβλέψει ότι το 2014 θα φέρει πλευρική κίνηση των αγορών, στην καλύτερη περίπτωση, παρά την ανοδική τάση, κατηγορηθήκαμε για αρνητισμό. Τώρα ξέρουμε ότι ήταν πραγματικά πάρα πολύ αισιόδοξο», τόνισε ο Dr. Eckhard Keil, Chairman of the Board κατά την έναρξη της παρουσίασής του. Σύμφωνα με τον CEO της Roto, οι περισσότερες σχετικές αγορές έχουν δει μάλλον απότομες απώλειες. Σε σύγκριση, ο Όμιλος Roto μπόρεσε να κρατήσει τις θετικές επιδόσεις του και να εξασφαλιστεί οικονομική σταθερότητα. Οι βασικοί παράγοντες της επιτυχίας ήταν η αυστηρή εστίαση σε όφελος του πελάτη και η παγκόσμια εφαρμογή της «γερμανικής” τιμής».
Επέκρινε τις εξελίξεις στη Γερμανία: η επιβράδυνση των ρυθμών ανάπτυξης που παρατηρήθηκαν το 2014 αναμένεται και για το 2015 να είναι σε μεγάλο βαθμό «γηγενές πρόβλημα».
Ούτε η ευρωπαϊκή βιομηχανία του κτιρίου μπορεί να δώσει πολλούς λόγους για αισιοδοξία: Αν και ο συνολικός όγκος των κατασκευών στις 19 χώρες αναμένεται να αυξηθεί και πάλι από το 2016, θα εξακολουθεί να είναι κάτω από τα επίπεδα του 1998.
Στην προοπτική του για το 2015, ο Dr. Eckhard Keil, Chairman of the Board προβλέπει ότι «δεν θα υπάρξουν μεγάλες αντιδράσεις στην αγορά». Η πρόβλεψη αυτή βασίζεται στις τελευταίες παγκόσμιες εξελίξεις: η κρίση στην Ουκρανία δεν έχει επηρεάσει μόνο την ίδια τη χώρα, αλλά και τη Ρωσία. Χωρίς κρατική παρέμβαση, στην Κίνα θα φανεί σταθερή ανάπτυξη στην καλύτερη περίπτωση, ενώ η Αμερική αναμένεται να παραμείνει σε σταθερή τροχιά και να συνεχίσει να αναπτύσσεται. Η ισχυρή απώλεια της εμπιστοσύνης των καταναλωτών θα οδηγήσει, κατά πάσα πιθανότητα, σε απώλειες στη κατασκευαστική αγορά του παραθύρου και πόρτας στη Γερμανία.
Η υπόλοιπη Ευρώπη θα παραμείνει αρκετά ετερογενής.
Συνολικά, η Roto αναμένει μια παγκόσμια πτώση της αγοράς κατά 5 έως 7%.

Ausstellung

Ausstellung

Παρ’ όλα αυτά, η Roto θέλει να είναι επιτυχής το 2015 και ως εκ τούτου αρνείται να θέσει λιγότερο φιλόδοξους στόχους. Ο Dr. Eckhard Keil, Chairman of the Board, κλείνοντας, διαβεβαίωσε τους δημοσιογράφους στη Βενετία πως «η Roto Frank πράγματι έχει όλα τα χαρακτηριστικά της «γερμανικής ταυτότητας», όπως η δύναμη, με μεγάλες ικανότητες.»

Παρά το αρνητικό περιβάλλον της αγοράς, ο Όμιλος Roto ελπίζει να διατηρήσει τον όγκο των πωλήσεων το 2014, στο επίπεδο ρεκόρ του προηγούμενου έτους, των 658 εκ Ευρώ. Ο CFO Michael Stangier πιστεύει ότι άλλη μια χρονιά με μια «θετική τάση» από την εταιρεία είναι «πολύ πιθανή». Τόνισε, επίσης, την εξαιρετική οικονομική κατάσταση του προμηθευτή κατασκευαστή, στους εκπροσώπους των διεθνών εξειδικευμένων μέσων ενημέρωσης στη Βενετία, η οποία θα επιτρέψει ακόμη και «προγραμματισμένες εξαγορές».

 

Michael_Stangier

Michael Stangier

Η συνεπής στρατηγική διεθνοποίησης του Ομίλου Roto, η οποία έχει εφαρμοστεί ιδιαίτερα δυναμικά στη τεχνολογία του παραθύρου και της πόρτας, έχει και πάλι αποδειχθεί επιτυχής για το 2014. Όπως εξήγησαν το διοικητικό συμβούλιο της Roto και οι διευθύνοντες σύμβουλοι, η Roto Frank ήταν σε θέση να αντεπεξέλθει σε μια αγορά με ως επί το πλείστον αρνητικό περιβάλλον στα περισσότερα σημεία. Η διεθνή εστίαση του είναι ένας ισχυρός πυλώνας των προσπαθειών για την επίτευξη «σημείου μηδέν» το 2015.
Έχοντας ένα χαρτοφυλάκιο προϊόντων και υπηρεσιών προσανατολισμένων στην αγορά, στην επαγγελματική διαδικασία και στις οργανωτικές δομές, καθώς και να είναι «κοντά στον πελάτη», η Roto αναμένει να συνέχισει μια παγκόσμια επιτυχία. Το ίδιο ισχύει και για την εξάπλωση της «γερμανικής” αξίας, όπως η δύναμη, η αντοχή και η αρμοδιότητα.
Όσον αφορά την κατάσταση των κερδών της εταιρείας, το 2014 η Roto θα έχει επιτύχει, κατά πάσα πιθανότητα, αποτελέσματα τα οποία είχαν ήδη μια βελτίωση το 2013 σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Αυτό οφείλεται στην αύξηση της παραγωγικότητας, των αποτελεσματικών πολιτικών στο κόστος υλικών, καθώς και στα καλά αποτελέσματα των πωλήσεων που επιτυγχάνονται με τα προϊόντα που προσφέρουν βελτιωμένες τεχνικές επιδόσεις και ως εκ τούτου στην αγορά την καλύτερη τιμή.

Udo_Pauly

Udo Pauly

Σύμφωνα με τη Roto, η Γερμανία δικαίως αναφέρεται ως «παράδεισος για τους διαρρήκτες». Ο αριθμός των διαρρήξεων έχει αυξηθεί από το 2008 και φτάνει έως και τις 150.000 περιπτώσεις για το 2013. Ωστόσο, η αντίσταση δεν είναι μάταιη. Αυτό είναι το σύνθημα που επιλέγεται από τη Roto και τον Udo Pauly, ο επικεφαλής του μάρκετινγκ για το παράθυρο και την πόρτα στο Τμήμα Τεχνολογίας, για μια ολοκληρωμένη εκστρατεία πρόληψης των διαρρήξεων, η οποία ξεκίνησε επίσημα στις αρχές του Νοεμβρίου 2014.
Μπαλκονόπορτες, παράθυρα και παράθυρα οροφής είναι τα συνήθη σημεία επίθεσης των διαρρηκτών.
Σοβαρές υλικές ζημιές, αναντικατάστατη απώλεια των «θησαυρών» της οικογένειας και κυρίως οι σημαντικές ψυχολογικές επιπτώσεις στα θύματα – αυτές είναι οι ζοφερές συνέπειες των διαρρήξεων στη Γερμανία. Με το ευρύ φάσμα «εκστρατεία αντίστασης», η Roto προσπαθεί να επιτύχει μια «βιώσιμη βελτίωση» μιας ολοένα και πιο προβληματικής κατάστασης.
Περισσότερη ασφάλεια, περισσότερη παρουσία, περισσότερα οφέλη, περισσότερους πελάτες – αυτές είναι οι τέσσερις δεσμεύσεις που πραγματοποιούνται από τη Roto κατά την έναρξη της νέας ολοκληρωμένης εκστρατείας πρόληψης διαρρήξεων στη Γερμανία. Στόχος της πρωτοβουλίας είναι να τονώσει τις επενδύσεις των καταναλωτών σε παράθυρα και την παροχή νέων επιχειρήσεων για τους εταίρους της αγοράς.
Η ραγδαία αύξηση του αριθμού των εγκλημάτων κατά των ιδιοκτησιών στη Γερμανία έχει επιστήσει την προσοχή από τα μέσα ενημέρωσης και την πολιτική. Από τα μέσα του 2013, τα μέσα ενημέρωσης καλύπτουν τακτικά αυτό το φλέγον ζήτημα για την χώρα. Σύμφωνα με τη Roto, αυτό σημαίνει μια μεγάλη ευκαιρία για την ενεργώ ανάπτυξη της αγοράς για το παράθυρο και το υλικό της βιομηχανίας. Παρ’ όλα αυτά, η βιομηχανία έχει μείνει μέχρι στιγμής «εκπληκτικά παθητική», όπως χαρακτηρίζει ο Udo Pauly, ο Επικεφαλής του Marketing, τμήματος Roto Window and Door Technology. Η Roto θέλει να το αλλάξει αυτό με μια καμπάνια προώθησης για ανθεκτικά παράθυρα-προσόψεις και ανθεκτικά παράθυρα οροφής σε διαρρήξεις με στόχο τους τελικούς χρήστες σε όλη τη Γερμανία. Βασικό εργαλείο: το microsite www.quadro-safe.com.
Στη νέα εκστρατεία για την προστασία από διάρρηξη η Roto χρησιμοποιεί μια ολοκληρωμένη δέσμη μέτρων, συμπεριλαμβανομένης μιας εκστρατείας προώθησης από το ραδιόφωνο, που είναι ασυνήθιστο για αυτόν τον κλάδο. Θα περιλαμβάνει 30 δευτερολέπτων ραδιοφωνικά σποτ και προβολή σε επιλεγμένους σταθμούς, τα οποία μόνα τους θα πρέπει να φτάσουν περίπου τα 25 εκατομμύρια τελικούς χρήστες.

Roto_Hoerfunk

Roto Hoerfunk

Με το σύνθημα «Η αντίσταση δεν είναι μάταιη!» η εταιρεία έχει αναλάβει την πρωτοβουλία για ένα θέμα που προκαλεί μεγάλη ανησυχία για τους περισσότερους καταναλωτές και ως εκ τούτου, προσφέρει μεγάλες ευκαιρίες για τη βιομηχανία. Φυσικά, η έννοια περιλαμβάνει επίσης ένα αντίστοιχο για το προϊόν portfolio. Η λύση για τα παράθυρα πρόσοψης βασίζεται σε εξαρτήματα από την Tilt & Turn Roto NT , portfolio υλικού Roto «NT”.

Πιστεύει ότι η νέα πρωτοβουλία για την προστασία από διαρρήξεις είναι ένα παράδειγμα της έννοιας πελάτης-όφελος καθώς η Roto έχει προσανατολισμένη στρατηγική «κοντά στον πελάτη”. Ο Udo Pauly, Επικεφαλής του Marketing, τμήματος Roto Window and Door Technology κάλεσε τους εταίρους της αγοράς της Roto να συμμετάσχουν στην ολοκληρωμένη εκστρατεία του προμηθευτή κατασκευαστή, βοηθώντας να προστατεύσει τους καταναλωτές από διαρρήκτες.

Quadro_Safe_EN

Quadro Safe

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε η παρουσίαση του Prof. Stefano Croce όπου παρουσίασε στους καλεσμένους της Roto την ιστορική αρχιτεκτονική της Βενετίας.
Ένα από τα καλύτερα διατηρημένα παραδείγματα του Βενετο-βυζαντινού στυλ του 13ου αιώνα είναι το Ca ‘Corner. Είναι ένα κτίριο που αν και αργότερα υπέστη ουσιαστική επέκταση και αναδιαμόρφωση, έχει διατηρήσει την ιδιαίτερη βυζαντινή γοητεία του. Αποτελείται από μια μεγάλη ποικιλία τόξων στην κορυφή των μαρμάρινων κιόνων με βυζαντινά κιονόκρανα και επίκρανα, που είναι χαραγμένα με κοσμήματα φώτων και ζώων, ενώ πάνω από τις καμάρες συναντάμε ανάγλυφα των μυθικών πλασμάτων.

Το Ca ‘Rezzonico είναι ένα από τα πιο όμορφα μουσεία στη Βενετία. Χτισμένο στα τέλη του 16ου αιώνα σε ενετικό μπαρόκ στυλ, στο ισόγειο υπάρχει μια αίθουσα υποδοχής με δύο παράθυρα σε κάθε πλευρά. Κάθε ένα από τα επτά ίσα παράθυρα του δεύτερου και του τρίτου ορόφου έχουν μπαλκόνι μπροστά, ενώ στον τέταρτο όροφο δεν έχει οβάλ παράθυρα.

Ο καθηγητής Stefano Croce είναι ένας εμπειρογνώμονας σε θέματα ιστορικής αρχιτεκτονικής στη Βενετία. Έχει διατελέσει υπεύθυνος πολυάριθμων έργων ανακαίνισης στην Ιταλία και έχει διδάξει σε πολλά φημισμένα πανεπιστήμια του εξωτερικού. Ως συγγραφέας πολλών επιστημονικών εργασιών για την κτιριακή αποκατάσταση, έδωσε μια σπουδαία παρουσίαση με τη σχετική θεματολογία στην 9η INTERNATIONAL TRADE PRESS DAY.

Francesc Gimeno

Το κλείσιμο της 9ης INTERNATIONAL TRADE PRESS DAY έκανε με την ομιλία του ο κύριος Francesc Gimeno, Γενικός Διευθυντής Νότιας Ευρώπης Τομέας Roto Window and Door Technology , αναλύοντας την οικοδομική βιομηχανία έχοντας ως επίκεντρο τον τομέα του παράθυρου στις Νότιες χώρες της Ευρώπης. Η ανάλυση του κύριου Gimeno επικεντρώθηκε κυρίως στη Γαλλία, την Ιταλία και την Ισπανία.

Η οικοδομική βιομηχανία, συμπεριλαμβανομένου του τομέα παραθύρου και πόρτας έχει αργήσει να ανακάμψει από τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες της Νότιας Ευρώπης, από τη δραστική μείωση που προκαλείται από την οικονομική κρίση στην αγορά ακινήτων. Ο κύριος Gimeno αναφέρει χαρακτηριστικά: «Η Roto αντέδρασε σε αυτή την εξαιρετικά δύσκολη κατάσταση και έχει ξεκινήσει μια push-στρατηγική προς τα εμπρός για προϊόντα και υπηρεσίες που παρέχει ο όμιλος, με έμφαση στο όφελος του πελάτη.»
Το πρότυπο κατασκευής παραθύρων σε Ιταλία, Γαλλία και Ισπανία είναι το παράθυρο με διπλό σασί και διπλά τζάμια. Υπάρχουν πολλά χαρακτηριστικά για κάθε χώρα, όπως για παράδειγμα οι πολύ υψηλές τιμές U στην Ισπανία, η οποία μεταφράζεται σε πολύ χαμηλή ενεργειακή απόδοση.
Με επενδύσεις σε σύγχρονες υποδομές, η Roto έχει καταφέρει να βελτιώσει τις επιδόσεις της με βιώσιμο τρόπο, σχετικά με τα βασικά κριτήρια που απαιτούνται για τις προμήθειες στη Νότια Ευρώπη. Η απόδοση της παράδοσης για παράδειγμα, έχει αυξηθεί σε 98%. Η αποθήκη των 4,150m² και το κτίριο γραφείων που βρίσκετε στην Ιταλία, επίσης χρησιμοποιείται για σεμινάρια και εργαστήρια προς όφελος των πελατών.

Όπως και παντού αλλού ο ακρογωνιαίος λίθος της στρατηγικής της Roto στον τομέα των πωλήσεων στη Νότια Ευρώπη, είναι η στρατηγική «κοντά στον πελάτη». Αυτό περιλαμβάνει, για τις επαγγελματικές υπηρεσίες, τεχνική υποστήριξή και προώθηση των πωλήσεων, όπως παρουσιάζονται στη 9ης INTERNATIONAL TRADE PRESS DAY στη Βενετία.

Το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της Roto, για την περιοχή της Νότιας Ευρώπης, έχει αναπτυχθεί για να ανταποκριθεί στις ειδικές απαιτήσεις ανά χώρα και τις τελευταίες τάσεις στην αγορά του παράθυρου. Οι βασικές τάσεις αφορούν την ενεργειακή απόδοση, το σχεδιασμό, τον εξαερισμό, την ασφάλεια, τα μεγαλύτερα και βαρύτερα στοιχεία και τον αυτοματισμό. Το σύστημα εξαερισμού «E-Tec Drive”, με ευκολία συνδυάζει πολλές από αυτές τις τάσεις.

Στη Roto επικεντρώνονται όλο και περισσότερο στο αντικείμενο των επιχειρήσεων με τα παράθυρα και τις πόρτες αλουμινίου στην αγορά της Νότιας Ευρώπης. Η στενή συνεργασία μεταξύ του Κέντρου υποστήριξης AluVision στις ομάδες των κεντρικών γραφείων και στις εγκαταστάσεις των πωλήσεων, επιτρέπει στη Roto να εφαρμόσει με επιτυχία ακόμα και τις πιο δύσκολες περιπτώσεις μεμονωμένων σχεδίων μαζί με τους προμηθευτές του συστήματος και κατασκευαστές προσόψεων.
Για τη Roto τάση σημαίνει επίσης η υποστήριξη καινοτόμων ιδεών και των εξελίξεων που προκύπτουν στην πορεία τους προς το στάδιο του όγκου παραγωγής. Το πιο πρόσφατο παράδειγμα είναι το «W.eco.
Παράθυρο”, που σηματοδοτεί ένα σημαντικό τεχνικό επίτευγμα. Η αυτο-υποστήριξη, σχεδόν χωρίς πλαίσιο του υαλοπίνακα, προσφέρει υψηλή διαφάνεια και μέγιστη επιφάνεια ανοίγματος για τα παράθυρα.

Σύμφωνα με τον διευθυντή πωλήσεων των περιοχών για τη Νότια Ευρώπη, η push-στρατηγική, για το όφελος του πελάτη έχει αποδειχθεί ότι είναι «άκρως επιτυχημένη».

 

Απάντηση