Ένα υλικό το οποίο ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες το χρησιμοποιούν πλέον αρκετά στα αυτοκίνητα τους, με τις Αμερικάνικες να κάνουν δειλά-δειλά τα πρώτα βήματα σε αυτό το θαυμαστό υλικό.
Τι γίνεται όμως με τις Ασιατικές αυτοκινητοβιομηχανίες; Γιατί οι Ιάπωνες και οι Κορεάτες δεν δείχνουν τόσο “ζεστοί” στη χρησιμοποίηση του στα μοντέλα τους; Η απάντηση βρίσκεται στο κόστος. Όχι μόνο σε αυτό των φύλλων αλουμινίου, σε σχέση με τον χάλυβα, αλλά και σε αυτό της παραγωγής.
Για να κατασκευάσει μια εταιρία αλουμινένια μέρη ενός αυτοκινήτου, απαιτούνται εκτεταμένες αναβαθμίσεις στα υπάρχοντα εργοστάσια, αλλαγή προμηθευτών και άλλους υλικοτεχνικούς και οικονομικούς εφιάλτες, με τους Ιάπωνες να μην θέλουν να μπλέξουν με αυτούς. Σύμφωνα με μια έκθεση του Reuters όμως, οι Ασιάτες κατασκευαστές θα αναγκαστούν να κάνουν στροφή στη χρήση του αλουμινίου μέσα στα επόμενα δύο με τρία χρόνια.
Τα πλεονεκτήματα που προσφέρει η χρήση του είναι αρκετά, με το μεγαλύτερο να είναι το μειωμένο βάρος, το οποίο μειώνει και τη κατανάλωση καυσίμου, αλλά όπως είναι φυσικό, υπάρχουν και μειονεκτήματα, όπως λόγου χάρη η αύξηση του κόστους επισκευής ενός αλουμινένιου αυτοκινήτου.