Οι Βρετανοί προσθέτουν ένα ακόμα κομμάτι του παζλ που θα συνθέσει την προσωπικότητα της νέας μικρής τετράθυρης Jaguar η οποία φιλοδοξεί να επικρατήσει στη γερμανοκράτουμενη premium κατηγορία των BMW Σειράς 3, Mercedes-Benz C-Class και Audi A4. Όπως είναι ήδη γνωστό η νέα Jaguar XE θα έχει ως αφετηρία την νέα αρχιτεκτονική της φίρμας iQ Al με υψηλή «περιεκτικότητα» σε αλουμίνιο.
Το ίδιο θα ισχύσει και για το αμάξωμα το οποίο όπως ανακοίνωσε ο Mark White, στέλεχος της Jaguar με άμεση εμπλοκή στην εξέλιξη του τετράθυρου μοντέλου, θα αποτελείται από αλουμίνιο σε ποσοστό που θα ξεπερνά το 75%. Αυτό, όπως εξηγεί ο ίδιος “…θα διασφαλίσει το χαμηλότερο δυνατό βάρος συνδυαστικά με την μέγιστη στρεπτική ακαμψία”. Επιπλέον, αξίζει να σημειωθεί, ότι πρόκειται για ένα νέο τύπο αλουμινίου υψηλής αντοχής το οποίο φέρει την κωδική ονομασία RC 574 και εξελίχθηκε ειδικά για την μικρή Jaguar ενώ αποτελείται σε μεγάλο βαθμό από ανακυκλωμένο υλικό.
Εκτός από την ανθεκτικότητά του, τα πλεονεκτήματα του σε επίπεδο βάρους, συνδυαστικά και με την νέα γενιά κινητήρων Ingenium θα εξασφαλίσουν στην μικρότερη τετράθυρη Jaguar τον τίτλο της πλέον αποδοτικής της φίρμας. Οι νέας γενιάς τετρακύλινδροι turbo κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου θα έχουν χωρητικότητα 2,0 λίτρων, με την αποδοτικότερη επιλογή να υπόσχεται κατανάλωση καυσίμου κάτω από 4,0 λίτρα ανά 100 χλμ. και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κάτω από τα 100 γρ./χλμ. Παράλληλα, στην κορυφή της γκάμας αναμένεται να βρεθεί ένας V8 κινητήρα 550 ίππων ο οποίος θα εξοπλίζει την έκδοση XER-S η οποία αναμένεται σε δεύτερο χρόνο και υπόσχεται μέγιστη ταχύτητα που θα ξεπερνά τα 300 χλμ./ώρα ενώ το παρών στην γκάμα θα δώσει και ο υπερτροφοδοτούμενος V6 των 3,0 λίτρων της F-Type.