ΙΝΚΑΛ: Νέα εκπαιδευτικά σεμινάρια

Το Ινστιτούτο Κατασκευών Αλουμινίου (ΙΝΚΑΛ) μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του 2ου σεμιναρίου που έγινε στις 26.06.13 με θέμα «Eσωτερικός Επιθεωρητής Ποιότητας Επιχειρήσεων Κατασκευών Αλουμινίου» και εισηγητή τον κ. Γιώργο Μυλωνάκη, συνεχίζει την διοργάνωση των νέων, καινοτόμων σεμιναρίων με πυρήνα τον κατασκευαστή, με την διοργάνωση του 3ου σεμιναρίου.

3ο  ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ
“BRANDING” Θέλετε να παρακαλάτε ή να σας παρακαλάνε?
ΤΕΤΑΡΤΗ 17 IOYΛΙΟΥ 2013

Σκοπός
Η εκπαίδευση του προσωπικού των επιχειρήσεων κατασκευών αλουμινίου και η παροχή των απαραίτητων γνώσεων για την αποτελεσματική ανάπτυξη της εταιρικής «φήμης και πελατείας», με τρόπο που να δημιουργεί πωλήσεις και να αυξάνει την αξία της επιχείρησης. Η αντιμετώπιση της ασφυξίας των επιχειρήσεων & η αντεπίθεση στην αγορά.

Που απευθύνεται;
Σε στελέχη και προσωπικό των επιχειρήσεων, κατασκευών αλουμινίου, που επιθυμούν να δραστηριοποιηθούν αποτελεσματικά στο Marketing, στην επικοινωνία και ανάπτυξη της εταιρικής φίρμας (Branding).

Που διεξάγεται;
Στο εκπαιδευτικό κέντρο «ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΑΚΕΛΛΟΣ» Στην Αθήνα στις εγκαταστάσεις της TUV Rheinland Hellas
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΟΣ & ΔΙΓΕΝΗ ΑΚΡΙΤΑ, 19200 ΕΛΕΥΣΙΝΑ,
ΤΗΛ: 210 5562130-131,  Fax: 210 5565155,
e-mail: www.tuvgreece.gr

Εισηγητές
Σωκράτης Ξανθόπουλος
Συνεργάτης στρατηγικής επικοινωνίας
Διευθυντής ENERGYLINE,
Διαφήμιση-Marketing- Δημόσιες Σχέσεις

Περίληψη από εισηγητή
Ένα πλήρες σεμινάριο επικοινωνίας.
Μία σύντομη κωδικοποίηση – πακέτο γνώσης, για το τι σημαίνει επικοινωνία για τις επιχειρήσεις – σήμερα.
Διαδραστική εισαγωγή (Οι διαφορές του «Μάστορα» από τον «Επιχειρηματία»).
Θεωρία (Marketing, επικοινωνία, Διαφήμιση, σημειολογία, ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ Η ΘΑΝΑΤΟΣ!)
Το branding (η άξια της φίρμας-brand, εξέλιξη… ή θάνατος, Πως γίνεται το χτίσιμο της φίρμας?)
Η επικοινωνία (η επιχείρηση μας φτάνει όπου φτάνει η επικοινωνία της!, οι τάσεις)
Επίλογος (Πουλάει μήλα ο μανάβης που φωνάζει!, Κάνε το δάκρυ σου χαρά)

Απάντηση