Με επιτυχία στέφθηκε η συμμετοχή της DUROSTICK στην έκθεση ΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ 2014

Η DUROSTICK συμμετείχε στην έκθεση ΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ, που διεξήχθη από 8-11 Μάιου στο εκθεσιακό πάρκο metropolitanExpoστην Αθήνα και απέδειξε ότι μπορεί να κινητοποιεί, ακόμη και σε συνθήκες κρίσης στην αγορά, τους επαγγελματίες και ιδιώτες επισκέπτες της.

Ο κόσμος πλημμύρησε τις εγκαταστάσεις της έκθεσης και το ενδιαφέρον του για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της DUROSTICK, ήταν έκδηλο. Οι επισκέπτες, εστιασμένοι στην ενεργειακή αναβάθμιση των κατοικιών τους, έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον για το Ολοκληρωμένο Σύστημα Εξωτερικής Θερμομόνωσης THERMOSEAL, ενώ για την κορυφή των κατασκευών τους, στο Ολοκληρωμένο Σύστημα Θερμοστεγάνωσης Ταρατσών COOLROOF που εξασφαλίζει εξοικονόμηση ενέργειας, καλύτερο εσωτερικό κλίμα και απόλυτη στεγανότητα στις ταράτσες των σπιτιών. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έδειξαν επίσης για τον έξυπνο συνδυασμό εξοικονόμησης ενέργειας με τη χρήση των προϊόντων DS 220, το ελαστομερές στεγανωτικό με 8 χρόνια εγγύηση, & THERMOELASTIC, το πιστοποιημένο ψυχρό ανακλαστικό χρώμα, που βάφει, μονώνει και παράλληλα στεγανώνει την εξωτερική τοιχοποιία. Σε κάθε περίπτωση, η Πατητή Τσιμεντοκονία της DUROSTICKενθουσίασε όλους τους επισκέπτες (επαγγελματίες τεχνίτες, μηχανικούς, διακοσμητές, ιδιώτες) μέσα από τα εκθέματα εφαρμογής αλλά και από φωτογραφικό υλικό από επαγγελματικούς και ιδιωτικούς χώρους από όλη την Ελλάδα, που προβάλλονταν στο χώρο της DUROSTICK. Τα καινοτόμα προϊόντα της εταιρίας, όπως το επισκευαστικό κονίαμα MEGAFIX, ο ελαστικός και ελαιοαπωθητικός αρμόστοκος, αλλά και οι υψηλών προδιαγραφών κόλλες GOLD & ELASTICκέρδισαν τις εντυπώσεις. Συνεχίζοντας με συνέπεια την ανάπτυξη προϊόντων που αφορούν τη διακόσμηση, η εταιρεία παρουσίασε στο κοινό, το σύστημα δημιουργίας τεχνοτροπιών MATIZαλλά και 2 νέες προτάσεις τεχνοτροπίας το STUCCOVIVERE & STUCCOBELLO, προτάσεις διακόσμησης που ενθουσίασαν τόσο τους επαγγελματίες τεχνίτες αλλά και τους ιδιώτες ως ιδιαίτερη λύση διακόσμησης. Το ενδιαφέρον των ιδιωτών και επαγγελματιών επισκεπτών της έκθεσης κέρδισε, και αυτή τη χρονιά, ο τρόπος που η εταιρεία αντιμετωπίζει με τα καταξιωμένα προϊόντα της, τα προβλήματα της υγρασίας των επιφανειών. Καταστηματάρχες απ’ όλη την Ελλάδα, τίμησαν τη DUROSTICK με την παρουσία τους και ενημερώθηκαν για τα νεότερα προϊόντα – λύσεις που αφορούν την εμπορική τους δραστηριότητα. Η DUROSTICK πιστή στο ραντεβού της με τον τεχνικό κόσμο αλλά και τους ιδιώτες καταναλωτές των προϊόντων της, ενημερώνει με συνέπεια και συνέχεια, όπου χτυπάει η καρδιά της αγοράς.

{gallery}profil/domisi/2014/durostickxrwma{/gallery}

Απάντηση